400 کیلو سکه طلا در سال 1343 چند؟

400 کیلو سکه طلا در سال 1343 چند؟
کد خبر : ۱۳۴۵۵
بازدید : ۵۳۷۸
بانک ملی ایران روز پنج‌شنبه 20اسفند سال 43 با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برای ایام نوروز (44) به میزان 400 کیلو سکه پهلوی طلا به مردم فروخته می‌شود. در این اطلاعیه یادآوری شده است این سکه‌ها برای عیدی دادن در اختیار مردم قرار می‌گیرد و پیش‌بینی می‌شود تا آغاز نوروز در 20 شعبه تهران و 250 شعبه شهرستان‌های بانک ملی و بازار آزاد سراسر کشور ارائه شود.

ارزش این 400 کیلو سکه 50 میلیون ریال برآورد شده است و پیش‌بینی می‌شود همین مقدار انواع پهلوی طلا در بازار خرید و فروش شود. بانک ملی ایران از ابتدای اسفندماه برای کمک به افزایش زمینه خرید و فروش سکه طلا (انواع پهلوی) که موردنیاز عیدی مردم است اقدام به فروش یک پهلوی، نیم پهلوی و ربع پهلوی به قیمت‌های ثابت نموده است و قیمت‌های آن عبارتند از: سکه تمام پهلوی 900 ریال، نیم پهلوی 480 ریال و ربع پهلوی 280 ریال.

خبرنگاران یادآور شده‌اند، با آنکه قیمت سکه‌ها در بانک‌ها بیش از قیمت بازار آزاد آن است، به دلیل اعتمادی که مردم به بانک ملی ایران داشته و دارند استقبال زیادی برای خرید سکه‌های طلا از بانک ملی کرده‌اند، به طوری که صف‌های طویلی برای خرید سکه‌های پهلوی در شعب بانک ملی سراسر کشور تشکیل می‌شود.



۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید