پرسپولیس با یک گل صبا را برد

کد خبر : ۱۳۵۴۷
بازدید : ۱۱۴۴

پرسپولیس با یک گل صبا را در قم شکست داد تا در پایان سال 94، به رتبه سوم جدول صعود کند.

به گزارش ایسنا، تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسولیس در آخرین دیدار خود در سال 94، امروز از ساعت 16 در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با گل نیمه نخست فرشاد احمدزاده به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

تک گل این بازی را فرشاد احمدزاده در دقیقه 42 به ثمر رساند.

در این بازی امیرحسین صادقی، فرید بهزادی کریمی، کریم اسلامی و فرشید باقری از صبای قم و علی علیپور و فرشاد احمدزاده از پرسپولیس با کارت زرد داور جریمه شدند.

با این پیروزی پرسولیس 41 امیتازی شد و رتبه سوم جدول صعود کرد. صبا هم با 31 امتیاز سابق در رتبه نهم باقی ماند.

نیمه نخست:
بازی دو تیم در حالی آغاز شد که اغلب بازیکنان در پاس های اخر پر اشتباه بودند و به نظر می‌رسید حساسیت‌ها روی عملکرد بازیکنان هم اثر گذاشته است.

در دقیقه 12، پیام صادقیان پشت ضربه کاشته مقابل محوطه جریمه پرسپولیس رفت اما ضربه او با اختلاف از بالای دروازه رد شد.

در دقیقه 13، محسن مسلمان توپی را که در مقابل محوطه هجده قدم صبا به دست آورده بود با شوتی نسبتا خطرناک به کنار دروازه حریف زد.

در دقیقه 22، بازیکن صبا کرنری را از سمت چپ دروازه پرسپولیس ارسال کرد که این توپ با خروج اشتباه سوشا مکانی همراه بود اما مدافعان پرسپولیس به سرعت زیر توپ زدند تا خطر از دروازه این تیم دور شود.

در دقیقه 26، بازیکنان پرسپولیس روی حرکت امید عالیشاه ضد حمله‌ای را تدارک دیدند که پس از همکاری مسلمان و عالیشاه، توپ در داخل محوطه هجده قدم به احمدزاده رسید اما شوت او با بی دقتی به بیرون رفت.

در دقیقه 28، توپ بلند بازیکنان صبا که به داخل محوطه جریمه پرسپولیس ارسال شده بود با خروج و واکنش نسبتا خطرناک سوشا مکانی مواجه شد.

در دقیقه 31 نیز یک بار دیگر ارسال بلند پیام صادقیان به محوطه جریمه پرسپولیس رسید و با شوت روی پای محمد قاضی به سمت دروازه سوشا مکانی همراه شد که این دروازه‌بان هم واکنش خوبی داشت.

*گل: دردقیقه 41 پس از اشتباه حامد لک در خروج از دروازه، فرشاد احمدزاده از نزدیک‌ترین فاصل ممکن با ضربه سر دروازه صبا را باز کرد تا نیمه نخست با همین یک گل به پایان برسد.

نیمه دوم:

در دقیقه 52، توپی که از کرنر سمت چپ صبا ارسال شده بود به طور اتفاقی به پای بازیکن صبا خورد و به سمت دروزاه لک رفت که این سنگربان توپ را روی خط جمع کرد.

در دقیقه 80، ابوالفضل ابراهیمی شوتی را از داخل محوطه هجده قدم به سمت دروازه پرسپولیس شوت کرد که توپ پس از برخورد با محمد نوراللهی به کرنر رفت. صبایی ها معتقد بودند که در این صحنه توپ به دست نوراللهی خورده است.

در ادامه نیز حملات صبا به جایی نرسید تا پرسپولیس با سه امتیاز ارزشمند به تعطیلات برود.

حدود دوازده هزار نفر این بازی را از نزدیک مشاهده کردند.

ترکیب پرسپولیس: سوشا مکانی، محمد انصاری، مایکل اومانا، لوکا ماریچ ، بابک حاتمی، فرشاد احمدزاده، احمد نوراللهی، محسن مسلمان (مهدی طارمی 75)، امید عالیشاه، مهرداد کفشگری و علی علیپور سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

ترکیب صبای قم: حامد لک، فیلیپ ماچادو، امیرحسین صادقی، داوود بهادری، محمد امین آرام طبع، فرشید باقری، اکبر صادقی، فرید بهزادی کریمی ( محمد اوسانی 66)، پیام صادقیان (ابوالفضل ابراهیمی 66)، کریم اسلامی و محمد قاضی، سرمربی: علی دایی

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید