تصاویر/ تصادف اتوبوس و تریلی حامل سنگ

تصاویر/ تصادف اتوبوس و تریلی حامل سنگ
کد خبر : ۱۳۵۴۸
بازدید : ۱۸۹۷
تصادف در شمال استان فارس 14 مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، معاون جمعیت هلال احمر فارس گفت : حدود 11 و 8 دقیقه دیشب به پایگاه هلال احمر در منطقه شورجستان آباده اطلاع داده شد یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه تریلی حامل سنگ به شدت برخورد کرده است.

حکمت افزود: بر اثر شدید بودن حادثه دو تیم 6 نفره امداد و نجات بلافاصله با خودرو مجهز به محل حادثه اعزام شدند.

برخورد سنگین اتوبوس و تریلی حامل سنگ

وی توضیح داد راننده و کمک راننده بین اتوبوس وعقب تریلی به شدت گیر کرده بودند که برای کمک رسانی بیشتر اورژانس هم فراخوانده شد و درهمان ابتدا راننده و کمک راننده رهاسازی شدند که خوشبختانه جان سالم بدر بردند.

به گفته وی این حادثه 14 مصدوم برجای گذاشت.

معاون جمعیت هلال احمر بیان کرد: یک ماه پیش نیز در محور اصفهان به شیراز شبیه چنین حادثه ای رخ داد که 10 مصدوم و 1 کشته بر جای گذاشت و این دومین حادثه از این نوع است که یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک دستگاه تریلی بر خورد می کند.

برخورد سنگین اتوبوس و تریلی حامل سنگ

حکمت به مسولان توصیه کرد با توجه به فرارسیدن ایام نوروز و حجم بالای سفرهای نوروزی به ویژه با اتوبوس برای کاهش چنین حوادثی به صلاحیت رانندگان اتوبوس ها بیشتر توجه شود و در صورت مقصر بودن راننده با شرکت دارنده اتوبوس هم برخورد شود.

اتش نشانی اباده هم که نقش مهمی در کمک رسانی به مصدومان داشته اعلام کرد ساعت 2 بامداد امروز به این مرکزبرای کمک رسانی درخواست داده شد که بلافاصله 3 نیروی امدادی با یکدستگاه خوردو اتش نشانی در محل حادثه حاضر شدند و با ایمن سازی و ازبین بردن عوامل ریسک حریق به کمک مصدومان شتافتند و پس از یک ساعت تلاش، عملیات آتش نشانی ساعت 3 و 15 دقیقه به اتمام رسید.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید