تصاویر/ حکومت اسرارآمیز کیم جونگ اون

تصاویر/ حکومت اسرارآمیز کیم جونگ اون

پس از آنکه دو روز قبل رهبر کره شمالی در جریان بازدید از تمرینات راکت اندازهای بالستیک این کشور به کارشناسان نظامی و هسته ای خود دستور داد، حمله هسته ای و آزمایش های اتمی بیشتر را در دستور کار قرار دهند؛ این کشور بار دیگر به صدر خبرهای رسانه های جهان آمد.

کد خبر : ۱۳۵۸۶
بازدید : ۱۶۸۴۰
فرادید | پس از آنکه دو روز قبل رهبر کره شمالی در جریان بازدید از تمرینات راکت اندازهای بالستیک این کشور به کارشناسان نظامی و هسته ای خود دستور داد، حمله هسته ای و آزمایش های اتمی بیشتر را در دستور کار قرار دهند؛ این کشور بار دیگر به صدر خبرهای رسانه های جهان آمد.

به گزارش فرادید، هنوز دو ماه از آزمایش اولین بمب هیدروژنی و چهارمین آزمایش اتمی کره شمالی نگذشته است که شورای امنیت به اتفاق آرا، قطعنامه 2270 را با سخت ترین تحریم های 20 سال گذشته علیه این کشور تصویب می کند.

کره شمالی پس از این اقدام شورای امنیت و تحریم هایی که چین، کره جنوبی و ژاپن نیز علیه این کشور آغاز کردند، چندین فروند موشک از جمله موشک های بالستیک با برد 500 کیلومتر را به دریای شرقی پرتاب کرد. همچنین رهبر جوان کره شمالی فرمانی را صادر کرده و در آن از همه مسئولان و دست اندرکاران نظامی و اتمی این کشور خواست برای انجام حملات هسته ای خود را آماده کنند؛ این اقدام واکنش های جهانی را در پی داشته است. در پی اعلام این خبر، تصویری که شبکه خبری رسمی کره شمالی از رهبر این کشور منتشر کرد و آن را نظارت کیم جونگ اون بر آزمایش موشکی عنوان کرد به سرعت بازتاب جهانی یافت.

کره شمالی کشوری است که در جهان به خاطر بسته بودن سیستم حکومتی و محدودیت‌های بالای برای شهروندان به کشور اسرارامیز شهرت دارد. به همین خاطر بار دیگر خبر آزمایش موشکی و تهدید حمله اتمی کره شمالی این کشور را در کانون توجهات قرار داد. در روزهای اخیر رسانه‌های مختلف جهان به نوعی با مرور عکس‌ها و تصاویری که در سال‌های اخیر از این کشور منتشر شده نگاهی به وضعیت زندگی اسرارآمیز این مردم انداختند. "تلگراف" یکی از رسانه‌هایی است که با انتشار عکس‌های "میشائیل هونیویچ" از پیونگ یانگ آنچه "حکومت اسرارآمیز کیم" نامیده را به تصویر کشیده است.


۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید