کی‌روش در آستانه پس گرفتن استعفایش!

کد خبر : ۱۳۶۵۴
بازدید : ۱۰۹۰

رابطه مهدی تاج و کارلوس کروش خوب است و این مسئله در یک سال گذشته بسیار پررنگتر شده است.


به گزارش خبرآنلاین، کارلوس کروش سرمربی تیم ملی استعفا داده تا به قول خود، دست رئیس بعدی برای همکاری یا همکاری نکردن با او، باز باشد. اما معادلات فعلا به گونه ای پیش رفته که احتمالا این استعفا لغو می شود. با توجه به پایان ثبت نام ها، به نظر می رسد مهدی تاج برای ریاست رقیب خاصی ندارد. او سال ها در فوتبال بوده و حالا شانس اول انتخابات 12 اردیبهشت ماه 95 به حساب می آید. خبر انتخاب او البته برای کروش هم خوشحال کننده خواهد بود.

سرمربی تیم ملی و مهدی تاج اخیرا رابطه خود را تقویت کردند، به حدی که حتی رئیس سازمان لیگ در چند مصاحبه به طرفداری از کارلوس مقابل معترض ها پرداخت. همان زمان بود که محمد مایلی کهن منتقد همیشگی فوتبال ایران مصاحبه ای علیه تاج انجام داد و گفت: «من از مهدی تاج که تبدیل به سخنگوی کروش شده و همچنین آقای اسلامیان که او هم مثل آقای تاج از بچه‌های جبهه و جنگ هستند تعجب می‌کنم چطور راضی می‌شوند که این همه امتیازهای رنگارنگ به کروش داده شود، آنگاه ما جانبازانی داریم که روی تخت بیمارستان‌ها هستند یا آنهایی هم که بستری نیستند از مشکلات موج انفجار و... رنج می‌برند.»

این حرف های مایلی کهن هم نه تنها باعث نشد تاج و کروش بد شوند بلکه رابطه آنها به خاطر این حمله های گاه و بیگاه، مستحکم تر شد. بی شک اگر مهدی تاج جای کفاشیان را بگیرد، شانس ادامه همکاری او با تیم ملی افزایش پیدا می کند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید