زنی که حاضر به شهادت در دادگاه نیست

22 مرداد ماه سال 93 زن جوانی با مراجعه به پلیس پایتخت ادعا کرد شوهر و پدر شوهرش در سال 91 پسر جوانی را به نام وحید به قتل رسانده‌اند.

کد خبر : ۱۳۷۰۰
بازدید : ۴۴۵۸
22 مرداد ماه سال 93 زن جوانی با مراجعه به پلیس پایتخت ادعا کرد شوهر و پدر شوهرش در سال 91 پسر جوانی را به نام وحید به قتل رسانده‌اند.

با ادعاهای این زن، پدر و پسر که 48 و 25 ساله هستند، بازداشت شده و تحت بازجویی قرار گرفتند.

این پدر و پسر در جریان بازجویی‌ها تناقض‌گویی کردند و همین باعث شد پلیس بار دیگر آنان را تحت تحقیق قرار دهد.

سعید وقتی دید که هیچ راه انکاری ندارد، به ناچار لب به اعتراف گشود و پرده از راز جنایت هولناک خود برداشت و گفت: 5 مردادماه سال 91 بود که با پدرم برای دیدن خواهر و خواهرزاده‌ام به خانه آنان رفتیم. از آنجا که خواهرم چند بار سابقه فرار از خانه داشت و حتی کودکش را رها کرده و از خانه گریخته بود، آن روز به خانه‌شان رفتم تا ببینم در چه شرایطی هستند.

وقتی وارد خانه شدم با دیدن وحید شوکه شدم، مقتول میهمان خانه خواهرم بود. همان لحظه عصبانی شدم و با چاقو وحید را زدم. آن لحظه نتوانستم بر خشم خود غلبه کنم. نمی‌دانستم دست به چه جنایتی می‌زنم. سپس جسدش را داخل خودروی پدرم گذاشته و با هم به جاده قدیم قم - تهران بردیم و در آنجا با ریختن بنزین، جسدش را به آتش کشیدیم.

این درحالی بود که پدرم در قتل و آتش زدن جسد هیچ دخالتی نداشت، تنها مرا همراهی کرد.
با اعترافات این مرد، کارآگاهان پی بردند مدتی پیش جسد سوخته وحید توسط مرد رهگذری در جاده قدیم قم - تهران پیدا شده است و خانواده قربانی با گذشت یک سال و نیم که اعلام کرده بودند، پسرشان گم شده است مشخصات وی را شناسایی کرده‌اند. وقتی عاملان جنایت شناسایی شدند قضات شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران این پدر و پسر را محاکمه کردند و آنان در برابر قاضی مقدم زهرا و یک قاضی مستشار از خود دفاع کردند.

خانواده وحید در صحن دادگاه خواستار قصاص شدند ابتدا ذبیح‌الله به خاطر معاونت در قتل پشت تریبون دفاع ایستاد و گفت: روز حادثه وقتی با پسرم به خانه دخترم رفتیم ناگهان دیدم پسرم با چاقو یک نفر را کشته و جسدش را داخل صندوق عقب خودرویم گذاشته و به جاده قدیم قم - تهران بردیم. در آنجا پسرم بنزین روی جسد ریخت و آن را به آتش کشید.

باور کنید من در قتل و سوزاندن جسد هیچ نقشی نداشتم. سپس نوبت به سعید رسید. او در بازجویی‌ها، قتل را به گردن گرفت و گفت: پدرم در قتل و جابه‌جایی جسد هیچ نقشی نداشت و تنها مرا همراهی کرد.

از آنجا که این پدر و پسر در بازجویی‌ها دچار تناقض‌گویی شده‌اند، رئیس شعبه دوم دادگاه کیفری یک خواست که عروس این خانواده به عنوان شاهد برای شهادت در دادگاه حضور پیدا کند.

صبح دیروز این پدر و پسر قرار بود در شعبه دوم دادگاه کیفری یک درحالی تحت محاکمه قرار بگیرند که فریبا همسر عامل جنایت برای شهادت در دادگاه حضور یابد.

بنابر این گزارش، با توجه به اینکه فریبا پس از دو بار احضار در دادگاه کیفری حضور پیدا نکرد برای او سومین احضاریه قضایی صادر شد و در صورت بی‌توجهی این زن حکم جلب وی صادر خواهد شد.

منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید