ترس و نگرانی عجیب طرفداران پرسپولیس!

کد خبر : ۱۳۷۰۶
بازدید : ۱۲۸۰
احمد نوراللهی اشب مهمان برنامه 90 است.

به گزارش خبرآنلاین، پس از حضور هاشم بیک زاده در برنامه 90 و شوخی که او با فردوسی پور انجام داد، یک سری حرف های جالب درباره مهمانان برنامه 90 زده شد. بیک زاده به فردوسی پور گفت که هر کس به برنامه شما می آید، پس از آن یا دچار افت می شود یا مصدومیت. این شوخی هاشم و فردوسی پور با خنده تمام شد اما بعد از آن اتفاقات جالبی افتاد. اینکه مهمانان برنامه 90 بعد از حضور روبروی فردوسی پور دچار افت یا مصدومیت شدند!

از علی دایی که تیمش بعد از حضور او در گفتگو با فردوسی پور در جدول سقوط کرد تا مهرداد محمدی و البته روزبه چشمی که درست 3 روز بعد از حضورش در 90 رباط صلیبی پاره کرد و ادامه فصل را از دست داد. بعد از مصدومیت روزبه طرفداران استقلال به طور عجیبی از فردوسی پور و 90 شاکی هستند و اعتقاد دارند نحسی این برنامه هافبک تیمشان را از آنها گرفته است!

حالا این صحبت بین طرفداران پرسپولیس هم نقل می شود. احمد نوراللهی هافبک جوان پرسپولیس که به تازگی برای اولین بار به تیم ملی بزرگسالان دعوت شده است، امشب مهمان عادل فردوسی پور است.

هواداران پرسپولیس مخصوصا در صفحه های مجازی از نوراللهی خواستند که به برنامه 90 نرود تا مبادا مصدوم شود یا مشکلی برایش پیش بیاید. صحبتی که شاید به گوش نوراللهی و یا خود فردوسی پور برسد، باعث خنده آنها شود. چرا که از نظر خیلی ها این حرف ها بیشتر رنگ خرافات دارد تا واقعیت.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید