شوخی و خنده وینگادا با پزشک ماریتیمو درباره حقیقی

علیرضا حقیقی دروازه بان تیم ملی این روزها تمرینات سبکش را شروع کرد و حتی از دیروز کمی تمرین گلری کرد.

کد خبر : ۱۳۷۸۷
بازدید : ۱۲۹۷
علیرضا حقیقی کم کم به میادین باز می گردد.

به گزارش خبرآنلاین؛ علیرضا حقیقی دروازه بان تیم ملی این روزها تمرینات سبکش را شروع کرد و حتی از دیروز کمی تمرین گلری کرد. علیرضا دیروز هم به کلنیک باشگاه رفت و از پای مصدوم خود mri گرفت تا پزشک ها از بهبود پای این بازیکن، مطمئن شوند. پس از مشاهده جواب این آزمایش مشخص شد که پای او در وضعیت خوبی است و مشکلی ندارد اما پزشک ها گفتند نباید روی پایش ریسک کرد.

به همین خاطر حقیقی در بازی این هفته تیمش هم به میدان می رود ولی برای بازی های پیشروی تیم ملی مشکلی ندارد. گفته می شود حتی کارلوس کروش هم با نلو وینگادا سرمربی ماریتیمو به صورت تلفنی حرف زده و آخرین وضعیت او را جویا شده است. حقیقی هنوز صد در صد آماده نیست ولی قطعا تا شروع بازی های ملی آماده خواهد شد.

نلو وینگاد هم در گفت و گو با پزشک ماریتیمو، از آخرین وضعیت حقیقی جویا شد و سپس با خنده گفت: «کاری نکنیم که او خدای ناکرده مصدوم شود و کروش سراغ ما بیاید!» وضعیت پای حقیقی به شکلی است که خوب شده اما پزشک ها گفته اند تمرینات سنگین او ریسک دارد.

حقیقی به خاطر مصدومیت ران پا، دو هفته ای است که از تمرینات به دور است اما اگر به پای خود فشار بیاورد و باز هم آسیب ببیند، احتمالا هفته های بیشتری باید دور از میادین باشد. به همین خاطر او در بازی بعید ماریتیمو هم غایب است و پس از بازگشت از اردوی تیم ملی، احتمالا دوباره برای این تیم پرتغالی به میدان می رود.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید