با خوشتیپ‌ترین اسب جهان آشنا شوید!

با خوشتیپ‌ترین اسب جهان آشنا شوید!

در جشنواره چلتنهام 2016، یکی از اسب‌های شرکت کننده با کت و شلواری کاملا شیک حاضر شد که توجه همگان را به خود جلب کرد. بدون شک او شیک پوش‌ترین اسب جهان است!

کد خبر : ۱۳۸۴۷
بازدید : ۹۶۹۷
با خوشتیپ‌ترین اسب جهان آشنا شوید!

فرادید | در جشنواره چلتنهام 2016، یکی از اسب‌های شرکت کننده با کت و شلواری کاملا شیک حاضر شد که توجه همگان را به خود جلب کرد. بدون شک او شیک پوش‌ترین اسب جهان است!

به گزارش فرادید به نقل از سی ان ان، لباس‌های این اسب مختص به خودش طراحی و دوخته شده است: کت و شلواری سه تکه از برند «هاریس تویید» و یک کلاه بامزه و صاف.

تونی مک کوی که پیشتر 20 مرتبه در مسابقات اسب‌دوانی پیروز شده، از لباس این اسب رونمایی کرد است. بر روی لباس شیک این اسب عنوان «شماره یک جهان» دیده می‌شود. نام این اسب کارکشته و باتجربه موراستاد (Morestead) است که یک هفته مانده به جشنواره چلتنهام (Cheltenham) آن را به تن کرد. این مسابقات در واقع یکی از معتبرترین مسابقات اسبدوانی در بریتانیا است.

اِما سندهام-کینگ، طراح لباس موراستاد، می‌گوید: «کار کردن با برخی از مدل‌ها ساده نیست، اما موراستاد اسبی آرام بود و کار کردن با آن، کار دشواری نبود.» گفتنی است خانم اما سندهام-کینگ، از کارآموزان الکساندر مک کوئین فقید است. وی از جمله طراحان بسیار مشهور صنعت مد بریتانیا بود.

با خوشتیپ‌ترین اسب جهان آشنا شوید!

با خوشتیپ‌ترین اسب جهان آشنا شوید!

سندهام کینگ می‌گوید: «طراحی اولین کت و شلوار تویید برای یک اسب، یکی از دشوارترین چالش‌های من به عنوان طراح بود.» خانم سندهام کینگ به همراه تیمش به مدت یک ماه بر روی طراحی این لباس کار کردند.

این مسابقه همچنین برای تماشاگران آن نیز از نظر مد لباس جذابیت دارد. دکتر جئوف الیس، آمارشناس، می‌گوید که میزان پارچه مصرفی در لباس‌های افرادی که از برند تویید استفاده می‌کنند، در این جشنواره به 200 مایل می‌رسد.

برای دوخت لباس موراستاد از 18 متر پارچه استفاده شده است. این پارچه‌ها از جزیره هریس در شمال غربی اسکاتلند به آنجا ارسال می‌شود.

جان ایوان دوک که شخصا لباس‌های اسب را سفارش داد، می‌گوید: «به نظرم موراستاد شبیه نائومی کمپبل در دنیای مد است. موراستاد را وقار کامل این لباس‌های تویید (پارچه‌ پشم‌ و نخ‌ راه‌ راه‌ مردانه‌) را به تن می‌کند.

گفتنی است مسابقات چلتنهام در روز سه شنبه آغاز و در روز جمعه به کار خود پایان خواهد داد.

با خوشتیپ‌ترین اسب جهان آشنا شوید!

با خوشتیپ‌ترین اسب جهان آشنا شوید!

منبع: CNN
ترجمه: وبسایت فرادید

۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    اسب بدبخت....

  • ناشناس ارسالی در

    بیشتر نمادی از اوج حماقت انسانه تا خوشتیپی

  • محمد ارسالی در

    باور کنید از داماد ما خوشتپ تره:)))

  • فرزین ارسالی در

    حیوان آزاری است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید