مقصد سفر نمایندگان در نوروز 95

کد خبر : ۱۳۹۴۳
بازدید : ۱۲۳۴

نوروز 95 آخرین عید نمایندگان مجلس نهم است. 30 نماینده مجلس مقصد سفرهای نوروزی‌شان را بیان کردند که نداشتن پول کافی برای مسافرت از پاسخ‌های جالب برخی از آن‌هاست.

به گزارش ایسنا تعطیلات نوروز فرصت مناسبی برای مسافرت و رسیدگی به کارهای عقب مانده است که شاید جنس این تعطیلات برای نمایندگان راه نیافته به مجلس دهم نسبت به سال‌های گذشته متفاوت باشد.

برنامه‌های نوروزی و مقصد سفر نمایندگان مجلس در این تعطیلات نوروزی محور پرسش از 30 نماینده مجلس است که در این جامعه آماری نمایندگان راه یافته و بازمانده از مجلس دهم قرار دارند.

سیدرمضان شجاعی کیاسری نماینده ساری: سفر به شیراز و اصفهان به همراه خانواده و بعد از آن حضور در حوزه انتخابیه.

ایرج ندیمی نماینده لاهیجان: طبق روال 10 سال گذشته سفر به مشهد مقدس به همراه خانواده برای سال تحویل و بعد از آن حضور در حوزه انتخابیه.

عابد فتاحی نماینده ارومیه: سفر به برخی از کشورهای اروپایی به همراه خانواده و سپس حضور در حوزه انتخابیه.

عبدالرضا عزیزی نماینده شیروان: سفر به همراه خانواده به شهرهای شمالی کشور در استان مازندران و بعد از آن حضور در حوزه انتخابیه.

نیره اخوان نماینده اصفهان: مسافرت به مشهد مقدس برای تحویل سال نو و سپس حضور در حوزه انتخابیه.

علی کائیدی نماینده پلدختر: برای دید و بازدید عید از خانواده همسرم به خوزستان سفر می‌کنم و در حوزه انتخابیه برای حضور در بین مردم و دید و بازدید از خانواده خودم حضور پیدا می‌کنم.

ناصر سودانی نماینده اهواز: احتمالا سفر به کربلای معلی و سپس حضور در حوزه انتخابیه برای سرکشی و قدردانی از مردمانی که به بنده در انتخابات رای دادند علی رغم اینکه به مجلس دهم راه پیدا نکردم.

اسماعیل جلیلی نماینده مسجد سلیمان: دیدار با بزرگان و خانواده شهدا و دید و بازدید نوروزی و بازدید از پروژه های حوزه انتخابیه.

کمال الدین پیرموذن نماینده اردبیل: با توجه به اینکه در طول 4 سال نمایندگی نتوانستم در کنار خانواده‌ام باشم امسال در ایام نوروز به مشهد مقدس می‌روم.

بیژن نوباوه نماینده تهران: بنده هر سال در تعطیلات نوروز در تهران هستم و برنامه سفر ندارم. از این ایام برای رسیدگی به کارهای عقب مانده و دید و بازدید اقوام و بزرگان و خانواده استفاده می‌کنم.

عباس قائدرحمت نماینده دورود و ازنا : با توجه به اینکه در طول 4 سال گذشته نتوانستم به مسافرت بروم احتمالا برنامه سفر زیارتی در داخل کشور دارم و بعد از آن به کارهای عقب مانده‌ام می‌پردازم.

سید حسین نقوی حسینی نماینده ورامین: هفته اول تعطیلات نوروز به مناطق جنگی جنوب و راهیان نور می روم و در هفته دوم به همراه خانواده به دعوت هشترودی‌های مقیم ورامین به هشترود آذربایجان غربی می‌روم.

عبدالرضا مصری نماینده کرمانشاه: فرزندان بنده در شهرستان زندگی می‌کنند و ایام نوروز به تهران می‌آیند به همین دلیل ما در تهران هستیم.البته اگر جایی کم هزینه برای اسکان‌مان در شهرهای مختلف پیدا کنیم به سفر هم می‌رویم چون ما با عروس و نوه خانواده پرجمعیت 10 نفره‌ای هستیم که برایمان امکان تامین هزینه هتل و یا اجاره خانه برای مسافرت نیست.

محمدرضا تابش نماینده اردکان: در چند روز اول و آخر تعطیلات در حوزه انتخابیه برای ملاقات‌های مردمی و دید و بازدیدهای نوروزی و سرکشی به همه عوامل خدمت رسانی به مردم در ایام نوروز همچون پلیس راه، اوژانس و بیمارستان می‌روم. در ایام باقی مانده نیز برای چند روز به بم مسافرت می‌کنم و امید دارم فرصتی برای مطالعه و خواندن کتاب نیز فراهم شود.

حجت اله خدایی سوری نماینده سلسه و دلفان: با توجه به نزدیکی خوزستان به حوزه انتخابیه‌ام به همراه خانواده مسافرتی به این استان خواهم داشت و بقیه ایام را در حوزه انتخابیه سپری می‌کنم.

محمد علیپور نماینده ماکو: بعد از 4 سال نمایندگی سفر زیارتی به مشهد و کربلا و همچنین دید و بازدیدهای عید.

حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان: سفر به مشهد و خوزستان و حضور در مناطق جنگی.

علی مطهری نماینده تهران: در چند روز اول نوروز سفری به شمال کشور خواهم داشت و بعد از آن به دید و بازدیدهای عید و کارهای عقب افتاده می‌پردازم.

عباسعلی منصوری آرانی نماینده کاشان: حضور در حوزه انتخابیه از جهت رسیدگی به کارهای عقب مانده و اتمام آن در آخرین روزهای نمایندگی مجلس و تهیه مجموعه‌ای از پیشنهادات و راهکارها به منتخب مجلس دهم در این استان تا در نهایت مشکلات محرومین و وضعیت نقاط محروم رفع شود. تاکنون برنامه ای برای مسافرت ندارم اما اگر بنا بر سفر باشد به کرمان می‌روم.

احمد شوهانی نماینده ایلام: سرکشی به حوزه انتخابیه و احتمالا سفر به شهرهای شمالی کشور.

موسی الرضا ثروتی نماینده بجنورد: با توجه به اینکه بستگان ما در هفته اول تعطیلات به تهران می آیند، در این ایام در تهران هستم و بعد از آن به حوزه انتخابیه می‌روم.

عوض حیدرپور نماینده شهرضا: در روزهای ابتدایی تعطیلات در حوزه انتخابیه و دید و بازدیدهای نوروزی و بعد از آن سفر به جنوب کشور و مناطق جنگی به همراه خانواده.

فرهاد بشیری نماینده پاکدشت: قصد سفر به کربلا را داشتم که به دلیل هزینه مالی زیاد آن امکان سفر فراهم نشد. فعلا برنامه ای برای سفر ندارم و برنامه‌ام برای تعطیلات دید و بازدید نوروزی و سرکشی به حوزه انتخابیه است.

باقر حسینی نماینده زابل: بعد از 4 سال که نتواسنتم در خدمت خانواده باشم امسال به همراه خانواده به شیراز سفر می‌کنم.

محمد قسیم عثمانی نماینده بوکان: مسافرت به شهرهای شمالی و یا جنوب و گذراندن تعطیلات کنار دریا و بعد از آن حضور در کنار همشهریان و هم ولایتی‌ها در سیزده بدر در روستای قشلاق.

سید مرتضی حسینی نماینده قزوین: بعد از چهار سال با خانواده‌ام به مشهد و مناطق جنگی جنوب کشور می‌روم و سپس در حوزه انتخابیه حضور پیدا می‌کنم.

مسعود پزشکیان نماینده تبریز: دومین نوه‌ام مهلا خانم تازه به دنیا آمده و ما امسال عید در خانه نوه‌داری می‌کنیم! اگر بنا به سفری باشد به شهرها و استان‌های اطراف حوزه انتخابیه‌ام یعنی آزبایجان شرقی و غربی و اردبیل می‌روم.

موسی غضنفرآبادی نماینده بم: سفر به مشهد مقدس و حضور در حوزه انتخابیه.

غلامرضا تاج گردون نماینده گچساران: حضور در حوزه انتخابیه.

جعفر قادری نماینده شیراز: با توجه به اینکه به مرحله دوم انتخابات راه پیدا کردم، ایام تعطیلات در حوزه انتخابیه و مشغول آماده شدن برای انتخابات هستم.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید