تصاویر/ رکورد داران وزن کم‌کردن

تصاویر/ رکورد داران وزن کم‌کردن
کد خبر : ۱۳۹۵۹
بازدید : ۲۹۷۸

باشگاه خبرنگاران نوشت:
بسیاری از افراد علاقه افراطی‌ای به غذا دارند که کنترل کردن میران مصرفی‌شان برایشان مانند کابوسی است که از آن رهایی نمی‌یابند. از نظر این افراد، خوشبخت کسی است که تمایل چندان زیادی نسبت به غذا نشان نمی‌دهد.

با وجود اینکه رژیم‌های زیادی وجود دارد که افراد خیلی از آن‌ها را امتحان می‌کنند؛ ممکن است بسیاری از افراد به وزن و تناسب ایده آلی که می‌خواهند نرسند درصورتی که افرادی هم هستند که با اجرا کردن همان رژیم غذایی به وزن مطلوب‌شان می‌رسند.

یکی از نتایج منطقی که به ذهن می‌رسد این است که آسان‌ترین کار پیدا کردن یک رژیم است و سخت‌ترین آن اجرای موبه موی آن است. کسانی که یک رژیم را خیلی خوب اجرا می‌کنند، نتایجی مانند آنچه خواهید دید حاصل می‌شود.

1. لوری فیلیپیاک: لوری از زمان کودکی‌اشغذا را برابر با آرامش می‌دانست. او از هر فرصتی برای خوردن غذاهای ناسالم فست‌فودی مخصوصا پیتزا و چیپس، نهایت استفاده را می‌کرد و تاد آنجا که می‌توانست از این غذا‌ها مصرف می‌کرد.

رکورد داران وزن کم کردن را بشناسید +تصاویر

او در سن 19 سالگی که ازدواج کرد 265 پوند تقریبا معادل 120 کیلوگرم وزن داشت. هنگامی که همسرش او را به عنوان یکی از نزدیکانش به دیگران معرفی می‌کرد نه همسرش، او تصمیم جدی گرفت تا تغییری ایجاد کند. او غذاهای ناسالم مانند سرخ کردنی‌ها، گوشت قرمز و شیرینی‌جات را از رژیم غذایی‌اش حذف کرد و یک برنامه ورزش روتین برای خود پیدا کرد که از آن روز به بعد همیشه آن را اجرا می‌کرد. در حال حاضر که او 42 ساله است 115 پوند یعنی 52 کیلوگرم از دست داده و توانسته همین وزن را حفظ کند.

2. دلوریس کورتیس: دلوریس هنگامی تصمیم به تغییر گرفت که برای مسافرت با همسرش آماده می‌شد. هنگامی که او در ماشین نشست با کمک همسرش به سختی توانست کمربند ایمنی را ببندد، آنجا بود که او تصمیم گرفت به طور منطقی و تدریجی شیرنی را از رژیم غذایی‌اش حذف کند و با ورزش کرددن 181 پوند وزن کند. او که مبتلا به دیابت و فشار خون بالا بود پس از کاهش وزنش، سلامتی خود را به دست آورد.

رکورد داران وزن کم کردن را بشناسید +تصاویر

3. چاد: هنگامی که چاد در اوایل 30 سالگی‌اش بود وزنش 400 پوند (180 کیلوگرم) بود. روزی که چاد به خانواده‌اش به مسافرت می‌رفت متوجه شد 180 کیلوگرم وزن، چیزی نیست که او هرگز بخواهد با آن وضع زندگی کند. به همین ترتیب او روش ساده‌ای ولی موثری را در پیش گرفت. او هر روز کالری مصرفی‌اش را محاسبه می‌کرد و نوشیدنی‌های مضر مانند نوشابه را از رژیمش حذف و آب و چای را جایگزین کرد. او اکنون حدود 80 کیلو وزن دارد و تصمیم دارد بیشتر وزن کم کند.

رکورد داران وزن کم کردن را بشناسید +تصاویر

4. برندا جونز: براندا بخاطر وزن زیادش مجبور بود از ویلچر استفاده کند. البته این تنها مشکل نبود بلکه او در ویلچرش گیر می‌کرد و نمی‌توانست از آن بیرون بیاید. او که به دیابت هم دچار بود با پزشک خود مشورت کرد تا روزانه 2 هزار کالری مصرف کند اما با ورزش و خوردند غذای سالم لاغر شود.

رکورد داران وزن کم کردن را بشناسید +تصاویر

انتهای پیام/
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید