تقلب شبکه سه برای بدست آوردن دل عادل!

تبلیغات عادل برای خودش و برنامه نود زمان زیادی از آنتن آخرین نود سال 94 را به خود اختصاص داد.

کد خبر : ۱۳۹۹۲
بازدید : ۱۱۹۲
تبلیغات عادل برای خودش و برنامه نود زمان زیادی از آنتن آخرین نود سال 94 را به خود اختصاص داد.

نود که هفده سال بی رقیب ترین و پربیننده ترین برنامه صدا و سیما بود، از سال گذشته در رقابت سختی با خندوانه که تم کاملا متفاوتی دارد قرار گرفته است. مقایسه نود و خندوانه که هم از لحاظ پخش زنده و غیرزنده و هم از لحاظ تم موضوعی و هم از نظر تعداد پخش در هفته با هم تفاوت های زیادی دارند، از همان ماههای اول عرض اندام رامبد جوان و خندوانه اش به عنوان رقیب پرمخاطب ترین برنامه صدا و سیما آغاز شد و حالا در جدی ترین عرصه رقابتی این دو برنامه در نظرسنجی برنامه سه ستاره رودرروی هم قرار گرفته اند تا با آرای مخاطبان، بهترین برنامه از نگاه آنها تعیین شود.

رقابت این دو برنامه تا روزهای آخر خیلی به هم نزدیک بود. فردوسی پور در برنامه دوشنبه شبش حسابی برای خودش تبلیغ کرد تا جایی که رامبد جوان در اولین برنامه از سومین سری خندوانه با شوخی و بیان اینکه عادل زودتر از ما آنتن زنده داشت و حسابی برای خودش تبلیغ کرد و ما از او عقب هستیم، از هوادارانش خواست به خودش و خندوانه رای بدهند. فردوسی پور هم در برنامه جمعه شب که آخرین نود سال 94 است با آوردن محمدحسین میثاقی مرحله مرحله طریقه رای دادن به خودش و برنامه اش را آموزش داد.

در نظرسنجی برنامه سه ستاره، عادل فردوسی پور و رامبد جوان در سه بخش بهترین برنامه، بهترین مجری و بهترین گزارشگر با هم به رقابت می پردازند. رای گیری تا صبح شنبه ادامه دارد و محمدحسین میثاقیان مدام این نکته را یادآوری می کند که زمان زیادی برای رای دادن به نود وجود ندارد و باید هر چه سریعتر فاصله ای که در این روزهای آخر و بعد از شروع پخش سومین سری خندوانه با این برنامه پیدا کرده اند، از بین برود و نود بتواند دوباره جایگاه خودش را در این نظرسنجی به دست بیاورد. در واقع امشب که خندوانه پخش نمی شود فردوسی پور آخرین تلاش هایش برای جذب آرای مردم را انجام می دهد.

در حقیقت شاید مدیران شبکه 3 که می خواستند با داغ کردن فضای رقابت میان 90 و خندوانه، میزان مشارکت مردم را بالا ببرند؛ باورشان نمی شد به یکباره و درحالی که رامبد جوان در برنامه هر شبانه اش از مردم و هوادارانش که کار کردن با سامانه مسابقه را بلد بودند ،از 90 که سالهاست پر بیننده ترین برنامه هفتگی تلویزیون است، پیشی بگیرد. اتفاقای که شایعه شد دلخوری فردوسی پور را به همراه داشته و حتی باعث شد خود رامبد جوان در اینستاگرامش به نوعی از عادل دلجویی کند. اما در شب آخر این نظرسنجی که ساعاتی قبل به پایان رسید، مدیران ارشد سیما و شبکه 3 تایمی آزاد در اختیار عادل گذاشتند تا از میان چندین میلیون بیننده برنامه اش بتواند به شکلی آزاد، تبلیغات کند و هر طور هست آرایش را بالا ببرد. شاید شکست 90 در برابر خندوانه بیش از اینکه برای فردوسی پور تلخ باشد برای پورمحمدی و میرحسینی تلخ می شد. دو مدیری که مهمترین برنامه شان در رقابت با برنامه یک شبکه دیجیتالی که پوشش سراسری درستی هم ندارد، شکست می خورد.

این که فردوسی پور خودش زیر بار تبلیغ برای برنامه اش از روی آنتن نرفته بود و برای این کار محمد حسین میثاقی را گذاشته بودند و اینکه برای برنامه تایم باز در نظر گرفته بودند، همه برای این بود که در نهایت مدیران مهمترین شبکه سیما از مدیر یک شبکه دیجیتالی باز نمانند.

اتفاقی که شاید این بار دلخوری رامبد جوان را به همراه داشته باشد و او شبکه 3 را متهم به تقلب بزرگ و آشکار کند. چون خندوانه تایم مشخص دارد و ضبطی است اما 90 در شب آخر نظرسنجی با تایمی باز در اختیار بیندگان شبکه 3 بود که این نظرسنجی را هم برگزار می کنند. اگرچه در ته همه این بازی مدیر ارشد تلویزیون دنبال آماری کلی است که بگوید بینندگانش در مقایسه با شبکه های ماهواره‌ای افت نکرده اند!

منبع: خبرآنلاین
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید