مرگ وحشتناک دو کودک در واژگونی ظرف آب جوش

مرگ وحشتناک دو کودک در واژگونی ظرف آب جوش
کد خبر : ۱۴۵۶۷
بازدید : ۵۴۴۷
ظرف پر از آب جوش، ٣روز پس از شروع‌ سال جدید، مرگ تلخ و دردناکی را برای دو کودک خردسال رقم زد. پسر ١٨ماهه و دختر ٦ساله هردو هنگام بازی در خانه‌شان قربانی سهل‌انگاری مادرشان شدند و با یک ظرف آب جوش سوختند.

مرگ وحشتناک دو کودک در واژگونی ظرف آب جوش
تنها ٣روز از آغاز‌ سال جدید گذشته بود. مینای ٦ساله به همراه دو برادر خود در خانه‌شان مشغول بازی بودند. آنها دور تا دور خانه می‌دویدند و هنگام بازی بلند بلند می‌خندیدند. مینا به همراه محمد ١٨ماهه هنگام بازی کردن و دویدن به آشپزخانه رسیدند. همان لحظه برادر ٩ساله‌شان هم به آنها ملحق شد ولی دقایقی بعد بازی آنها به لحظات دردناک و تلخی تبدیل شد.

این دو برادر و خواهر به سمت یک ظرف پر از آب رفتند. غافل از آن‌که این ظرف دقایقی پیش پر از آب جوش شده بود تا مادر با آن آب جوش لباس‌ها را بشوید. چند ثانیه بعد صدای فریادهای مینا و محمد بلند شد. آنها جیغ می‌کشیدند و برادر بزرگترشان هم بهت‌زده به هردویشان خیره شده بود.

مادر جوان بلافاصله پس از شنیدن فریادهای فرزندانش به آشپزخانه آمد و با صحنه وحشتناکی روبه‌رو شد. دختر ٦ساله و پسر ١٨ماهه‌اش پس از ریختن ظرف آب جوش می‌سوختند و فریاد می‌زدند. چند دقیقه بعد با اطلاع مادر خانواده، نیروهای اورژانس به محل حادثه در باقرشهر رسیدند و این دو کودک نیمه‌جان را به بیمارستان منتقل کردند. در ادامه ماموران کلانتری ١٥١ یافت‌آباد نیز درجریان انتقال این دو کودک به بیمارستان قرار گرفتند و برای بررسی موضوع راهی محل شدند تا تجسس‌های خود را در این رابطه آغاز کنند. با حضور ماموران پلیس نیز مشخص شد که این دو کودک خردسال به‌شدت دچار سوختگی شده‌اند و پزشکان درحال انجام معاینات تخصصی روی آنها هستند.

همان لحظه ورود ماموران در بیمارستان پدر کودکان که به ‌شدت شوکه شده بود، در مورد علت سوختگی فرزندانش گفت: «ما ساکن شهر سنگ باقرشهر هستیم. آن روز من سر کار بودم که همسرم تماس گرفت و درحالی‌ که به‌شدت گریه می‌کرد، گفت که قابلمه آب جوش روی کودکانمان ریخته و آنها دچار سوختگی شده‌اند. من هم خیلی زود خودم را به بیمارستان رساندم و متوجه شدم که حال فرزندانم خیلی وخیم است.»

بنابراین با توجه به این اظهارات کارآگاهان پلیس به دستور بازپرس مدیر روستا، تحقیقات خود را از مادر کودکان آغاز کردند.

زن جوان نیز در مورد علت سوختگی فرزندانش به ماموران گفت: «آن روز من در خانه بودم و بچه‌ها هم مشغول بازی کردن بودند. پس از گذشت ساعتی برای شستن لباس‌ها آب روی اجاق گاز گذاشتم و از آشپزخانه به داخل سالن رفتم و نشستم. آب جوش شده بود و می‌خواستم به سراغ شستن لباس‌ها بروم. سه فرزندم هم همچنان مشغول بازی بودند. دقایقی بعد صدای فریادهای آنها بلند شد و من هم سراسیمه به آشپزخانه رفتم که متوجه شدم قابلمه آب جوش از روی اجاق برگشته و دو فرزندم سوخته‌اند. پسر بزرگترم در این حادثه خودش را کنار کشیده بود و سالم مانده بود اما دختر و پسر کوچکم به‌ شدت سوخته بودند. برای همین بلافاصله آنها را به بیمارستان منتقل کردیم. فرزند بزرگترم که سالم مانده بود، گفت او با آویزان شدن به گاز باعث برگشت قابلمه روی خواهر و برادرش شده است.»

پس از این اظهارات تحقیقات روی این پرونده ادامه داشت تا این‌که روز نهم فروردین‌ماه از بیمارستان خبر رسید که پسر ١٨ماهه بر اثر شدت جراحات و با وجود تلاش پزشکان جان خود را از دست داده است. ٣روز پس از مرگ این پسر خردسال نیز خواهر ٦ ساله‌اش هم نتوانست این حادثه دردناک جان سالم به در ببرد و به علت شدت سوختگی جانش را از دست داد.

این درحالی بود که پرونده در دادسرای امور جنایی و پیش‌روی قاضی مدیر روستا قرار گرفته بود. بنابراین بازپرس نیز پس از بررسی‌های لازم و پس از مرگ این کودکان، با توجه به این‌که محل سوختن بچه‌ها شهرستان باقرشهر بود، پرونده را با قرار عدم صلاحیت به دادسرای باقرشهر ارسال کرد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید