درگیری لفظی پیروانی و اسدی در برنامه نود

مدیر تیم ملی فوتبال ایران و دبیر فدراسیون در برنامه زنده تلویزیونی با همدیگر درگیری لفظی پیدا کردند و کار به جایی رسید که افشین پیروانی ضرب المثل تندی را علیه علیرضا اسدی به کار برد

کد خبر : ۱۴۶۵۰
بازدید : ۱۴۷۰
مدیر تیم ملی فوتبال ایران و دبیر فدراسیون در برنامه زنده تلویزیونی با همدیگر درگیری لفظی پیدا کردند و کار به جایی رسید که افشین پیروانی ضرب المثل تندی را علیه علیرضا اسدی به کار برد.

به گزارش مهر، افشین پیروانی درباره مشکلات تیم ملی گفت: متاسفم که باید درباره الزامات اولیه تیم ملی صحبت کنم. ما حتی اگر تمام البسه و زمین را هم برای تیم ملی فراهم کنیم، تازه به جایی می‌رسیم که سایر رقیبان سالهاست آنجا هستند.

وی افزود: برای بازی با هندوستان، تا ۲۴ ساعت قبل از شروع تمرین تیم ملی نمی‌دانستیم زمین تمرین ما کجاست. حتی مدیر تیم هندوستان خیلی ناراحت بود که زمین کمپ را به آنها دادیم چون زمین کیفیت مناسبی نداشت. حتی مدیر تیم عمان هم گفت که یک دقیقه هم روی زمین شماره یک کمپ تمرین نمی کنیم. متعجبم چطور دوستان می گویند تیم ملی زمین دارد و از این لحاظ مشکلی نداریم.

مدیر تیم ملی تاکید کرد: در نهایت ما به زمین نفت رفتیم و طول زمین ۲۰ متر کوچک بود. خیلی از مسئولان نمی‌دانند زمینی که تمرین کردیم، کجا هست. می گویند چرا زمین دستگردی را به تیم ملی نمی دهند؛ این زمین را ۶ ماه پیش به تیم‌های سوریه و عراق دادند.

پیروانی تاکید کرد: اگر کی‌روش گلایه می کند، به این خاطر است که پیراهن بازیکنان تیم ملی را بعد از بازی می‌گیرند و می شویند و دوباره به بازیکنان می دهند. این مشکلات آزاردهنده است. الان اگر تیم ملی بخواهد اردویی را تشکیل بدهد، زمین ما همان کمپ است.

وی افزود: آیا اینکه تیم ملی امکانات اولیه را می خواهد، زیاده خواهی است؟ چرا رضا قوچان نژاد باید با پرواز معمولی به ایران بیاید و همین مسئله باعث مصدومیتش شود؟

مدیر تیم ملی درباره مشکل طبقه دوم ورزشگاه آزادی تاکید کرد: خواهش کردم هر کسی به هر طریقی که می تواند بیاید و این مشکل را حل کند.

پیروانی که میهمان حضوری برنامه نود بود، درباره صحبتهای سجادی و اسدی مبنی بر اینکه زمین کمپ مشکل خاصی ندارد، گفت: توقع من از آقای سجادی این بود که زمین بیشتر دیده می شد. این یعنی اینکه ما دروغ می گوییم. اگر زمین شرایطش خوب بود، دنبال این نبودیم که بهانه بیاوریم.

وی افزود: درباره صحبت‌های دبیر فدراسیون باید بگویم مشکلاتی بین اسدی و تیم ملی هست. سجادی منطقی صحبت می کند و حرفش را قبول می کنم ولی اسدی بهتر است به عنوان دبیر کل، منطقی تر صحبت کند و جوری باشد که دوستی پابرجا بماند. اسدی علیه من مصاحبه کرد و گفت بهتر است من کارم را بکنم. خب یکی از کارهای من همین است که پیگیر امکانات تیم ملی باشم.

مدیر تیم ملی خاطرنشان کرد: کی روش تا ساعت دو و سه صبح می نشیند و بازی ها را آنالیز می کند. اگر کی روش برود یکسری از دوستان خوشحال می شوند. خوشبختانه یکسری از افرادی که تصمیم گیرنده هستند دوست دارند کی روش بماند.

وی تصریح کرد: قبول دارم اخلاق کی روش تند است و زود عصبانی می شود ولی چرا برایش امکانات را فراهم نمی کنیم.

پیروانی یادآور شد: قشنگ نیست هر روز از داخل فدراسیون علیه مربی و مربی و بازیکن تیم ملی مصاحبه شود.

بعد از این صحبتها، علیرضا اسدی روی خط برنامه نود آمد و گفت: ما هیچ موقع راجع به بحث تیم ملی، وارد مباحث فنی نشدیم مگر در مواردی که در حیطه اختیارات دبیر فدراسیون وجود دارد ولی دوستان بعضی مواقع این حوزه ها را با هم قاطی می کنند.

وی گفت: از صبح تا شب در فدراسیون تمام مشکلات را به جان می خریم تا بازیکنان تیم ملی راحت باشند. می دانم با ایده آل ها فاصله داریم. مگر قرار است تمام نظرها یکسان باشد؟

دبیر فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: من اصلا مصاحبه ای مبنی بر اینکه لباس تیم ملی چه باشد، نداشتم. برای زمین تیم ملی به آقای شیرازی نامه زدیم و ۴۳ زمین را به ما معرفی کردند.

اسدی ادامه داد: زمین شماره یک کمپ دربست در اختیار تیم ملی است و هیچ تیم دیگری اجازه ندارد آنجا تمرین کند.

بعد از این صحبتها، پیروانی گفت: بهتر است اسدی تعامل بیشتری داشته باشد. ایشان در نشست اول خود با کی روش گفته من شما را از نظر فنی قبول ندارم. مردم بدانند اختلاف کی روش با اسدی از اینجا شروع شده است. مگر در اولین نشست باید این صحبتها مطرح شود؟

مدیر تیم ملی تصریح کرد: شما وقتی با گاردگیری برای کی روش جلو آمده اید، خب جوابتان را هم می گیرید. کی روش که نمی خواهد زمین تیم ملی را برای خودش ببرد؟کی روش زمانی که قراردادش را امضا کرده بود، داشتن زمین خوب یکی از درخواستهایش بود.

اسدی بعد از صحبتهای پیروانی مجددا روی خط برنامه آمد و خطاب به پیروانی گفت: شما که در این جلسه من با آقای کی روش نبودید. من هم سنم از شما بالاتر است و هم سابقه اجرایی. در آن جلسه هیچ موقع اینطور صحبت نکردیم. شما پیش داوری می کنید.

وی افزود: شما به عنوان یک فرد تحصیلکرده حتی یکبار به من مراجعه نکردی تا حقیقت را متوجه شوید. خواهش من به عنوان یک برادر کوچکتر این است که وقتی تمام صحبتها را نشنیده اید، قضاوت نکنید.

دبیر فدراسیون فوتبال سپس در واکنش به درخواستی مجری برنامه نود برای قطع صحبتهایش، گفت: آقای مهندس فردوسی پور! ما هم می خواهیم تیم ملی موفق باشد. مگر امکانات در فدراسیون هست که ما دریغ کنیم.

پیروانی که اصرار داشت اسدی اول خداحافظی کند تا جوابش را بدهد، گفت: آقای اسدی! «شیر دهنتان را سوزانده، ماست را فوت می کنید.» شما دو مدل حرف زدید. در هر صورت یا کی روش دروغ می گوید یا شما. وظیفه همه است به عنوان یک سرباز در خدمت تیم ملی باشند. شما که فوتبالیست بوده ای، می روی این زمین را می بینی و می گویی این زمین به درد می خورد. پس یعنی ما دروغ می گوییم؟

مدیر تیم ملی در پایان گفت: اسدی چند سال است تقاضا دارد بیاید در این برنامه صحبت کند. خب ایشان را بیاورید تا ببینیم صحبتشان چیست.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید