شرکتی که می‌گوید محصولش را مصرف نکنند!

شرکتی که می‌گوید محصولش را مصرف نکنند!
کد خبر : ۱۵۴۰۴
بازدید : ۵۷۶۵
شرکتی که از مشتریانش می‌خواهد محصولش را مصرف نکنند!

فرادید | شرکت مارس فود بنا دارد تا به مشتریان بگوید، سس‌های پاستایش معروف به دولمیو به دلیل وجود میزان بالای نمک، شکر و چربی در آنها را تنها یک بار در هفته مصرف کنند.

به گزارش فرادید به نقل از هافینگتون پست، این برنامه، بخشی از طرح گستردۀ این شرکت خوراکی آمریکایی است تا تغذیۀ سالمتر را تشویق کند. این در حالی است که شرکتهای چندملیتی خوراکی، از سوی فعالان سلامت و ناظران تحت فشار روزافزون قرار گرفته‌اند. نگرانی فعالان حوزۀ سلامت، فراگیر شدن چاقی است.

با این وجود، شرکت مارس قصد ندارد تا این رویه را به تولیدات شکلات و آبنبات خود نیز تسری دهد. از جمله برندهای معروف این شرکت در این حوزه، ام‌اندام، اسنیکرز و استاربِرست هستند.

محصولاتی که حاوی میزان بالای نمک، شکر یا چربی هستند، از جمله سس لازانیای دولمیو، با برچسب "گهگاهی" عرضه خواهند شد که به معنی مناسب برای یک بار مصرف در هفته است. سایر محصولاتی که نمک، شکر و چربی کمتری دارند، برای مصرف روزانه مناسب دانسته شده‌اند.

این شرکت همچنین قصد دارد تا سال 2021، میزان سدیم را در تمام محصولات جهانیش به طور میانگین 20 درصد کاهش دهد و تا سال 2018 از میزان شکر افزوده شده به برخی از سس‌ها و خوراکی‌های سبکش بکاهد.

در حال حاضر تقریباً تمامی تولیدکنندگان غذاهای بسته‌بندی‌شده به دنبال بازفرمولاسیون محصولات خود هستند، تا بتوانند مشتریان خود را که روز به روز بیشتر نسبت به سلامت خوراکی‌هایشان حساس می‌شوند، حفظ کنند.

۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    بفرستن ایران حله

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید