درگیری و فحش در تمرین استقلال!

هواداران خشمگین خواهان جدایی مدیرعامل، سرمربی و سرپرست شدند نصرالله ‌عبداللهی: مظلومی از جایش تکان نمی‌خورد

کد خبر : ۱۵۴۹۷
بازدید : ۲۱۸۲

به نظر می‌رسد شکست در دربی ٨٢ آن‌قدر برای آبی‌پوشان سنگین بوده که به این راحتی آن را فراموش نکرده و حتی در این مقطع از فصل شعار «حیا کن، رهاکن» علیه سرمربی تیمشان سر می‌دهند. در تمرین دیروز نخستین ترکش‌های باخت سنگین در دربی به بازیکنان و اعضای کادر فنی رسید و هواداران خشمگین تیم آبی‌پوش پایتخت با فحاشی و رفتارهای عجیب از استقلالی‌ها استقبال کردند.

مجیدی کتک خورد و فرار کرد
در حالی که بعد از شکست در دربی باشگاه استقلال اعلام کرد تمرینات این تیم تا بازی با فولاد پشت درهای بسته برگزار می‌شود، دیروز در نخستین تمرین آبی‌پوشان بعد از یک‌روز تعطیلی، هواداران خشمگین این تیم از نخستین ساعات صبح انتظار کادر فنی و بازیکنان را می‌کشیدند تا اعتراضشان را به آنها ابراز کنند. یکی از افرادی که شدیدا مورد اعتراض قرار داشت،‌ فرزاد مجیدی،‌ سرپرست جوان استقلال بود. او وقتی مقابل درِ ورزشگاه آزادی هواداران خشمگین را دید، کمی به جروبحث با آنها پرداخت که باعث شکسته‌شدن شیشه و روانه‌شدن لگدهایی به بدنه خودرواش شد. درنهایت مجیدی بعد از درگیری فیزیکی با چند هوادار محل را خیلی زود ترک کرد و هواداران معترض راهی محل تمرین شدند و علیه مظلومی و بازیکنان شعار سر دادند. مجیدی به این اتفاق این‌طور واکنش نشان داد: «نمی‌خواهد نگرانم باشید؛ من سالم هستم و هیچ اتفاقی هم برایم رخ نداده است. در ضمن هر اتفاقی هم بیفتد، اصلا مهم نیست. استقلال زندگی من است.»

کمپین برای برکناری مظلومی
بعد از این‌که اعتراض لیدرها و هواداران خشمگین استقلال دامنه بیشتری گرفت و کار به نصب بنر علیه سرمربی و مدیرعامل کشید، مظلومی، عبداللهی و تراب‌پور به همراه طالب‌لو و رحمتی جلسه‌ای را با لیدرهای این باشگاه تشکیل دادند. در این جلسه هواداران خواستار تغییر در کادر فنی تیم شدند و به مدیریت باشگاه انتقاد کردند. شنیده‌ها حاکی از این است که درنهایت مظلومی با هواداران بر سر کنار گذاشتن فرزاد مجیدی به توافق رسیده و لیدرها نیز قول دادند در بازی‌های آینده از تیمشان حمایت کنند. با این حال در فضای مجازی همچنان هواداران استقلال شدیدا سعی در برکناری سرمربی تیمشان دارند و حتی برای کنار رفتن مظلومی کمپین هم تشکیل داده‌اند.

خبری در راه است؟
بهرام افشارزاده به‌عنوان یکی از متهمان ردیف اول ناکامی استقلال بعد از یک روز سکوت دیروز تنها به هواداران تیمش قول داد که در جلسه روز دوشنبه هیأت‌مدیره تصمیم قاطعی درباره ادامه فصل بگیرد. این اظهارنظر نشان از اهمیت جلسه امروز هیأت‌مدیره استقلال دارد که گفته می‌شود مظلومی نیز قرار است در آن حاضر شود و توضیحاتی را ارایه دهد. شایعات زیادی در چند روز اخیر مبنی بر تغییرات در کادر فنی استقلال شنیده می‌شود. از حضور فرهاد مجیدی در رأس کادر فنی استقلال بگیر تا سپردن کار به مجید صالح. در هر صورت بعید به نظر می‌رسد هیأت‌مدیره رأی به برکناری مظلومی بدهد اما شاید تغییراتی در میان دستیاران او به وجود آید و از افراد باتجربه‌تر استفاده شود. برکناری فرزاد مجیدی از سرپرستی استقلال که در این روزها انتقادات زیادی به او شده نیز محتمل به نظر می‌رسد.

عبداللهی: تغییر کادر فنی وضع را بدتر می‌کند
نصرالله عبداللهی، مشاور ویژه افشارزاده در امور فنی و پیشکسوت استقلال درباره تجمع دیروز هواداران این تیم به «شهروند» می‌گوید: «ناراحتی هواداران طبیعی است اما آنها باید شرایط تیم را درک کنند. من در جمع هواداران حاضر شدم و به آنها توضیح دادم که استقلال در شرایط حساسی قرار دارد که باید حمایت شود. آنها نیز قبول کردند که از این بازی به حمایت تیمشان بپردازند و شکست مقابل پرسپولیس را فراموش کنند.» وی همچنین در واکنش به شایعه برکناری مظلومی می‌افزاید: «تا آنجایی که من می‌دانم قرار نیست تغییری در کادر فنی ایجاد شود چون ما چهار بازی حساس در پیش داریم. اگر تغییری ایجاد شود، شرایط بدتر خواهد شد و تیم به حاشیه می‌رود. تنها کسی که می‌تواند استقلال را از این وضع بیرون بیاورد، مظلومی خواهد بود.»

یک فرصت دیگر به مظلومی
پیش‌بینی می‌شود هیأت‌مدیره استقلال در جلسه امروز یک فرصت دیگر به پرویز مظلومی بدهد تا در بازی با فولاد نیز روی نیمکت بنشیند. با این حال شاید آنها یک گزینه را هم در خفا برای خود نگه دارند تا در صورت ناکامی احتمالی مقابل فولاد حداقل برای رسیدن به سهمیه آسیا و قهرمانی جام حذفی فرد دیگری را روی نیمکت آبی‌پوشان قرار دهند.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید