فیلمی که دیدن آن یک ماه زمان می‌برد!

فیلمی که دیدن آن یک ماه زمان می‌برد!

فیلم تجربی «آمبیانس» ساخته کارگردان سوئدی است که تنها تیزر تبلیغاتی آن 7 ساعت و 20 دقیقه طول می‌کشد. مدت نمایش فیلم بسیار طولانی است.

کد خبر : ۱۵۶۴۹
بازدید : ۱۴۳۱۵
تیزر 7 ساعته طولانی‌ترین فیلم جهان!

فرادید | فیلم تجربی «آمبیانس» ساخته کارگردان سوئدی است که تنها تیزر تبلیغاتی آن 7 ساعت و 20 دقیقه طول می‌کشد. مدت نمایش فیلم بسیار طولانی است.

به گزارش فرادید به نقل از ایندیپندنت، برای تماشای این فیلم باید از مرخصی‌های قبلی استفاده کرد. حساب کنید که تنها برای تماشای تیزر 7 ساعته‌ی فیلم باید حوصله به خرج داد و تازه تصمیم بگیرید که آیا دوست دارید به تماشای این فیلم 30 روزه بنشینید یا خیر. اگر تصمیمتان مثبت است، پس تمام برنامه‌های یک ماه آتی خود را کنسل کنید.

آندرس وِبرگ (Anders Weberg)، کارگردان سوئدی، دومین تیزر بلند از فیلم تجربی‌اش به نام آمبیانس (Ambiancé) را بیرون داد. مدت زمان این تیزر 439 دقیقه است.

وبرگ که در زمینه هنر هم مشغول به کار است، سال گذشته میلادی تیزر 72 دقیقه‌ای را بیرون داد. او حتی قصد دارد تیزر سوم را در سال 2018 منتشر کند که گفته می‌شود مدت نمایش آن 72 ساعت خواهد بود.

فیلم غیرخطی و انتزاعی وبرگ حول محور دو هنرمند «پرفرمنس آرت» است. این فیلم در سواحل جنوب سوئد فیلمبرداری شده است. تمام فیلم نیز مربوط به همین مسئله بوده و در فیلم شاهد هیچ کاتی نیستیم.

داستان یک خطی فیلم نیز به این صورت منتشر شده که «فضا و زمان در فضایی سورئال و در جریان سفری رویایی به فراتر از مکان با هم گره خورده‌اند.» این فیلم بدون شک برای مخاطبان خاص و عاشقان فیلم اکران خواهد شد. آیا شما حاضرید به تماشای این فیلم بنشینید؟

قرار است که فیلم آمبیانس در 31 دسامبر سال 2020 اکران شود.

منبع: Independent
ترجمه: وبسایت فرادید
۰
نظرات بینندگان
  • علیرضا روشنی ارسالی در

    ما رو از چی میترسونی؟!
    ما کیمیا دیدیم داداش !!
    اینکه فنچشم نیست !!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید