تصاویر/ نخست وزیر در رینگ بوکس

تصاویر/ نخست وزیر در رینگ بوکس

نخست وزیر کانادا که یک بوکسور حرفه است در جریان سفر به امریکا ضمن حضور در باشگاه ورزشی "گلیسانز" بروکلین مشهورترین رینگ بوکس شهر تمرین کرد.

کد خبر : ۱۵۸۴۲
بازدید : ۴۴۷۷
فرادید | نخست وزیر کانادا که یک بوکسور حرفه است در جریان سفر به امریکا ضمن حضور در باشگاه ورزشی "گلیسانز" بروکلین مشهورترین رینگ بوکس شهر تمرین کرد.

به گزارش فرادید، "جاستین ترودو" نخست وزیر کانادا که برای امضای توافق نامه تغییرات اقلیمی پاریس به نیویورک سفر کرده در این تمرین مدت کوتاهی با "یوری فورمن" قهرمان سابق بوکس جهان به تمرین پرداخت و همچنین با تعدادی از نوجوانانی که در این محل تمرین می کردند عکس گرفت.

گفته می شود قهرمانانی چون "محمد علی کلی"، "جیک لاموتا"و "مایک تایسون" در این رینگ تمرین می کردند و علاقمندان بوکس از سرتاسر جهان در صورت سفر به نیویورک حتما سری به این محل می زنند. نخست‌وزیر جدید کانادا در کنار سیاست، مدت‌هاست به ورزش می‌پردازد و بوکس را نیز به‌طور جدی دنبال می‌کند.

"جاستین ترودو" که سال گذشته به‌عنوان نخست‌وزیر کانادا انتخاب‌شد پیش‌ از این به‌طور نیمه‌حرفه‌ای ورزش بوکس را دنبال می‌کرد. وی در سال 2012 در رقابت‌های خیرخواهانه با عنوان "برای درمان" شرکت کرد و در مقابل "پاتریک برازاو" که از سناتورهای محافظه‌کار پارلمان به‌حساب می‌آمد قرار گرفت و توانست در پایان سه راند حریفش را شکست دهد.


۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید