پلیس نامحسوسِ قلابی سارق از آب درآمد!

رئیس پلیس بندرعباس از دستگیری راهزنان مسلح خبر داد كه در قالب گشت پلیس نامحسوس فعالیت می كردند.

کد خبر : ۱۵۹۶۵
بازدید : ۱۱۴۴
رئیس پلیس بندرعباس از دستگیری راهزنان مسلح خبر داد كه در قالب گشت پلیس نامحسوس فعالیت می كردند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ علیرضا مشایخ روز یكشنبه در یك نشست خبری با تشریح این پرونده اظهار كرد: سه نفر با لباس شخصی و مسلح به یك قبضه اسلحه كلاشینكف با استفاده از تابلوی ایست، خودروها را نیمه شب در یكی از جاده های برون شهری بندرعباس متوقف كرده و در پوشش پلیس نامحسوس از آنان مدارك خودرو و هویتی می خواستند.

وی ادامه داد: در آخرین اقدام ،اعضای این گروه راهزن بامداد یكشنبه یك دستگاه خودروی تویوتای دوكابین را متوقف كرده و در حال بردن دو سرنشین آن به همراه خودرو بودند كه در طول مسیر، افراد با سارقان مسلح درگیر شدند كه در جریان این درگیری یكی از سارقان در تیراندازی توسط همدست خود كشته شد.

به گفته این مقام انتظامی به دنبال این درگیری ،سارق مسلح دوم توسط سرنشینان خودرو و با همكاری اهالی یكی از روستاهای منطقه و عوامل بسیج دستگیر شد.

سرهنگ مشایخ اضافه كرد: سارق سوم نیز كه با یك دستگاه خودرو زانتیا ،همدستان خود را همراهی (اسكورت )می كرد از محل حادثه گریخت.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس ادامه داد: نیروهای پلیس نیز در كمترین زمان ممكن به محل حادثه رسیده و سارق دستگیر شده را تحویل گرفته و به سركلانتری بندرعباس منتقل كردند.

وی سارق مسلح دستگیر شده را 'ه-ز' اهل حاجی آباد و ساكن محله دوهزار بندرعباس معرفی كرد كه در سال 89به دلیل چندین فقره سرقت مسلحانه دستگیر و به 15سال زندان محكوم شده بود.

به گفته سرهنگ مشایخ این سارق 27ساله در شهریور 94 از زندان مرخصی گرفته كه پس از اتمام مرخصی از بازگشت به ندامتگاه خودداری كرده و در اصل زندانی فراری بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس اضافه كرد: فرد دستگیر شده از شب گذشته تاكنون و در بازجویی های مقدماتی به چهار فقره سرقت بعد از خروج از زندان تاكنون اعتراف كرده است.

سرهنگ مشایخ خاطرنشان كرد: غیر از فردی كه در توسط مردم و سرنشینان خودرو دستگیر شده ،برادر یكی از متهمان نیز كه در صحنه حضور نداشته اما با آنان همكاری داشته توسط پلیس در منزل دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی بندرعباس اضافه كرد: در پرونده جداگانه ای یك قاتل فراری 24ساله نیز كه مرداد سال گذشته در محله سیدكامل بندرعباس فردی را با ضربات چاقو از پای درآورده بود ،شنبه شب توسط عوامل پلیس دستگیر شد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید