طنز/ بارش پراکنده کوچک زاده در اینستاگرام

کد خبر : ۱۶۰۳۰
بازدید : ۱۱۹۱
آید‌‌‌‌‌‌ین سیارسریع در ویژه نامه طنز روزنامه قانون نوشت: تا دیروز می‌گفتیم اینستاگرام رو از دسترس بچه‌ها دور نگه دارین. میان فحش یاد می‌گیرن بعد سعی می‌کنن اون فحش‌ها رو تو صفحه مسی و بقیه تمرین کنن. امروز باید به پدر و مادرها بگیم اگه بچه‌هاتون تو انتخابات رای نیاوردن یا در رتبه شصت و چهارم قرار گرفتن نذارین یه مدت از گوشی‌های هوشمند استفاده کنن.

الان مثلا دست آقای کوچک زاده چرا باید گوشی باشه؟ خب این ظلمه. این بنده خدا تا اینستاگرامش رو باز می‌کنه می‌بینه عارف داره علامت وی نشون میده، روحانی داره با شادی و خوشحالی سخنرانی می‌کنه، ظریف داره می‌خنده، بقیه هم از در و دیوار آویزون شدن و از زیر بغل رئیس دولت اصلاحات و از زوایای ناشدنی و نادیدنی بیرون اومدن و دارن با ایشون سلفی می‌گیرن. خب معلومه عصبانی میشه و زیر پست عکس عباس عراقچی با نوه‌اش می نویسه: «شهدای حرم هم فرزندان زیبایی دارند. بسیار دوست داشتنی تر از فرزندان بزرگ شده با دلارهای وزارت خارجه!» خب این روند اگه ادامه داشته باشه باید کامنت گذاشتن ایشون زیر پست بقیه رو هم ببینیم. البته تا حدودی میشه پیش بینی کرد، مثلا:

کامنت زیر عکس ظریف به همراه موگرینی: باید هم خوشحال باشند و بخندند. سازش با آمریکا چه کارها که نمی‌کند. بیچاره جلیلی که مجبور بود با اشتون مذاکره کند، بعد می‌گفتند چرا نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود.

کامنت زیر عکس دیدار اعضای اتحادیه میخ صاف کن‌ها با هاشمی رفسنجانی: چه پرتقال‌های درشتی! چه موزهای بزرگی! تا به کی ویتامین رسانی با پول مردم؟ سیب زمینی در کجای سبد غذایی غارتگران بیت المال قرار دارد؟

کامنت زیر عکس سفر استانی روحانی به سمنان: تابلو فتوشاپه!

کامنت زیر عکس معاینه چشم ادگار داویدز توسط وزیر بهداشت: گل و خارِ شوآف! واقعا متاسفم. کمی هم به مردم برسید.

کامنت زیر عکس مسی: hamidrasaei@ حمید بیا اینجا خوراک کامنته!

کامنت زیر عکس تخت روانچی: این چرا فن پیجه؟ خدایا تخت روانچی هم فن پیج داره من ندارم. دلارهای وزارت خارجه چه ها که نمی‌کند.

کامنت زیر عکس صدف طاهریان: راز گریختن شما مدعیان هنر و بازیگری از کشور چیست؟ این دولت به اصطلاح تدبیر و امید با شما هنرمندان چه کرده است که این‌گونه فرار را به قرار ترجیح دادید؟ با مردم صادق باشید.

کامنت زیر عکس سرهنگ علیفر و ویدال: این فاسدِ بی ادب که نماد اصلاح طلبی است را رها کن سرهنگ. یه روز بیا بریم تو ارتفاعات مسابقه نعره بدیم.

ادمین پیج: آقای کوچک زاده اینجا پیج طرفداران سرهنگ است.

کوچک زاده: تو هم از اعتدالیون و اصلاح طلبان فاسدی. هیشکی جواب منو نمیده. من پرایوت می‌کنم. هیشکی نیاد تو پیج من.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید