10 سال جوان‌تر شوید!

10 سال جوان‌تر شوید!

وقتی صبحت از زیبایی و جوانی مطرح می‌شود حتما نامی از روغن نارگیل هم برده می‌شود، زیرا روغن نارگیل سرشار از مواد مغذی مورد نیاز پوست است. در ادامه مواردی از استفاده‌های روغن نارگیل را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانند به جوان‌تر شدن پوستتان کمک کنند.

کد خبر : ۱۶۲۴۸
بازدید : ۹۴۹۸
با این روغن 10 سال جوان‌تر شوید!

فرادید | وقتی صبحت از زیبایی و جوانی مطرح می‌شود حتما نامی از روغن نارگیل هم برده می‌شود، زیرا روغن نارگیل سرشار از مواد مغذی مورد نیاز پوست است. در ادامه مواردی از استفاده‌های روغن نارگیل را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانند به جوان‌تر شدن پوستتان کمک کنند.

لوسیون اصلاح صورت
به گزارش فرادید*، لوسیون‌های پس از اصلاح را می‌توان از سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌ها تهیه نمود، اما این محصولات (تحت عنوان افتر شیو) همگی حاوی مواد شیمیایی بوده و با پوست برخی از افراد سازگاری ندارند. بنابراین نباید از آن‌ها برای نواحی زیر بغل و پاها استفاده کرد و به جای آن می‌توان از ترکیب روغن نارگیل استفاده نمود.

روغن نارگیل علیرغم خواص بسیارش، ارزان قیمت بوده و کاملا هم طبیعی است. این روغن اتفاقا بوی مطبوعی هم دارد و خواص آنتی میکروبی‌اش بسیار کارایی دارد. ترکیبی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، می‌تواند پوست را پس از اصلاح مرطوب کند.

کرم شب برای مراقبت از پوست
اگر پیش از خواب از روغن نارگیل استفاده کنید، می‌توانید به رویای داشتن پوستی جوان و زنده نزدیک شوید. روغن نارگیل با عبور از منافذ پوست باعث نرم شدن و انعطاف پذیر شدن آن می‌شود.

کرم دست
هنگامی که هوا سرد می‌شود، پوست دست نیز کمی سخت و زبر می‌شود. برای جلوگیری از خشکی پوست دست، روغن نارگیل یک گزینه بسیار عالی است. دلیلش نیز ترکیبات موجود در این روغن بسیار مفید است.

با این روغن 10 سال جوان‌تر شوید!


کرم سلولیت
تجمع بافت چربی در ناحیه‌ای از بدن را چاقی موضعی و یا به عبارت دیگر «سلولیت» می‌نامند. سلولیت اصطلاحی است که برای مشخص کردن توده‌هایی از چربی که معمولا در باسن، ران و قسمت تحتانی بدن زنان می‌باشد، به کار برده می‌شود. چربی سلولیت از نظر فیزیولوژیک مشابه چربی طبیعی بدن است. این تجمع چربی معمولا به صورت فرورفتگی‌هایی روی پوست نواحی خاصی از بدن مانند بین زانو و استخوان مفصل ران و بین ران و کفل ظاهر می‌شود.

در حال حاضر بسیاری از زنان از سلولیت رنج می‌برند و به دنبال راه‌حلی برای مبارزه با آن می‌گردند. برای تهیه ترکیب مورد نظر به این موارد توجه کنید:

صابون خانگی
تهیه صابون خانگی از روغن نارگیل به دلیل صرفه جویی در هزینه‌ها نیست، بلکه به دلیل اطمینان از وجود مواد شیمیایی در درون آن است. تهیه این صابون البته کار دشواری هم نیست، اما اگر رغبت کافی برای این کار را ندارید، سعی کنید دستانتان را با روغن نارگیل چرب کنید تا از خصوصیات ضد باکتریایی آن هم بهره ببرید.

منبع: healthylifetricks
ترجمه: وبسایت فرادید
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید