شیوه عجیب «هکر» عاشق برای درخواست ازدواج

پسر جوان که روش مناسبی برای یافتن همسر ایده‌آلش انتخاب نکرده بود، وقتی بعد از هک تلگرام دختر مورد علاقه اش سردی دستبند پلیس را دور دستانش حس کرد به گریه افتاد.

کد خبر : ۱۷۷۷۲
بازدید : ۱۹۵۵
پسر جوان که روش مناسبی برای یافتن همسر ایده‌آلش انتخاب نکرده بود، وقتی بعد از هک تلگرام دختر مورد علاقه اش سردی دستبند پلیس را دور دستانش حس کرد به گریه افتاد.

به گزارش روزنامه ایران، ماجرای اقدام خلافکارانه این هکر هنگامی فاش شد که دختر جوان از اتفاقات عجیب و غریب در تلگرام خود به ستوه آمد و با مراجعه به دادسرا از بازپرس و پلیس فتا برای حل مشکلش یاری خواست.

وی در شکایت خود مدعی شد که از چند روز قبل پیام‌های نامفهومی از سوی خط تلگرام او به آشنایان و دوستانش ارسال می‌شود در حالی که او این پیام‌ها را ننوشته است.

وی در باره جزئیات ماجرا گفت: چند روز قبل پیامی برای خط تلگرام من ارسال شده و در آن درخواست شده بود تا برای به روز رسانی برنامه تلگرامم کد 5 رقمی‌ را برای آن خط ارسال کنم. من نیز کد 5 رقمی‌را برای آن خط فرستادم که بعداً از آن متوجه شدم صفحه تلگرام من هک شده و از جانب من به اشخاصی که شماره تلفن آنها در لیست تماسم بود پیام ارسال می‌شود.از این رو تقاضای رسیدگی به پرونده را دارم.

با توجه به این اطلاعات تیمی‌از کارشناسان پلیس برای ردیابی هکر ناشناس وارد عمل شدند.
سرهنگ محمدنژاد -رئیس پلیس فتای مازندران درباره ماجرای ردیابی و بازداشت این هکر جوان گفت: پس از دریافت این شکایت از دادسرا بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتای استان قرار گرفت. در ادامه نیز با بررسی‌های فنی و تخصصی مشخص شد متهم با استفاده از اینترنت مربوط به مخابرات به صفحه تلگرام شاکی دسترسی یافته است.

بنابراین پس از بررسی‌های تخصصی صورت گرفته متهم شناسایی و او پس از هماهنگی با بازپرس همزمان با جمع‌آوری سیستم‌های رایانه‌ای و مخابراتی‌اش به اداره پلیس منتقل شد.

به گفته سرهنگ محمدنژاد متهم پس از حضور در پلیس «فتا» و در تحقیقات به عمل آمده از سوی کارشناسان ضمن اعتراف به جرمش اعلام کرد: با استفاده از یک خط ایرانسل پیامی در شبکه اجتماعی تلگرام برای دختر جوان فرستادم با کد 5 رقمی نیز به صفحه کاربری‌اش در تلگرام ورود کردم و از طرف وی برای دوستانش پیام فرستادم.

متهم که از اقدام خود ابراز پشیمانی می‌کرد در ادامه به مأموران گفت: هدفم از این کار فقط آشنایی با دختر جوان بود که در اطراف خانه ما سکونت داشت. من او را دختر مناسبی برای ازدواج می‌دانستم و می‌خواستم از خصوصیاتش بیشتر آگاه شوم و... .

با توجه به اعتراف‌های متهم، پرونده برای تصمیم‌گیری به دادسرای عمومی و انقلاب ساری ارسال و قرار است پس از تکمیل تحقیقات برای وی قرار مناسب صادر شد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید