همسر مرد ۳ زنه، هوویش را کشت

اوایل فروردین امسال، زن میان‌سالی با پلیس تماس گرفت و از قتل هوویش توسط همسرش خبر داد. زنی که هوویش را به قتل رسانده است، در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد.

کد خبر : ۱۷۷۷۳
بازدید : ۱۵۸۸
زنی که هوویش را به قتل رسانده است، در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد.

اوایل فروردین امسال، زن میان‌سالی با پلیس تماس گرفت و از قتل هوویش توسط همسرش خبر داد.

او گفت: شوهرم سه زن دارد و من به همراه یکی از هووهایم در یک ساختمان زندگی می‌کنم. صبح امروز صدای گریه نوزاد هوویم را شنیدم و وقتی به آپارتمان او آمدم، بدن بی‌جان او را کنار نوزادش دیدم. قاتل او همسرم است، آنها با هم اختلاف داشتند.

مأموران متوجه شدند زن میان‌سال با هوویش اختلاف شدید داشته و شب قبل از جنایت باهم درگیر شده‌اند و همسر مقتول ساعتی قبل از قتل، خانه را ترک کرده است. با کسب این مدارک، زن میان‌سال به قتل اعتراف کرد و گفت: از وقتی شوهرم با هوویم ازدواج کرده بود، دیگر به من اهمیتی نمی‌داد. همین باعث شده بود نسبت به هوویم حسودی کنم و روز حادثه سراغش رفتم و درست زمانی که حواسش به من نبود، به او حمله و وی را خفه کردم. همسرم در سیستان‌وبلوچستان پرونده داشت، زمانی که از این ماجرا باخبر شد، ترسید. او می‌ترسید زمانی که درباره این جنایت تحقیق می‌کنند، به‌دلیل اتهامی که در سیستان‌وبلوچستان داشت، دستگیر شود. ترس از دستگیری باعث شد تا او متواری شود و من تصمیم گرفتم جنایت را به گردن او بیندازم، چراکه نمی‌توانست هیچ دفاعی از خود کند. به‌این‌ترتیب این زن به اتهام قتل عمد بازداشت شد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید