آموزش زنان برای انجام عملیات تروریستی در غرب

گروه تروریست تکفیری داعش، در مناطق تحت کنترل خود در "سوریه"، کمپ هایی راه اندازی کرده و در آنها به آموزش و تربیت زنان تروریست برای انجام عملیات تروریستی در غرب می پردازد.

کد خبر : ۱۸۰۱۳
بازدید : ۱۰۹۷
گروه تروریست تکفیری داعش، در مناطق تحت کنترل خود در "سوریه"، کمپ هایی راه اندازی کرده و در آنها به آموزش و تربیت زنان تروریست برای انجام عملیات تروریستی در غرب می پردازد.

به گزارش ایلنا، گروه تروریستی تکفیری داعش با ایجاد کمپ هایی در مناطق تحت کنترل خود در "سوریه"، زنان و دختران را به خدمت گرفته و آنان را برای انجام عملیات تروریستی در کشورهای غربی، مهیا می سازد.

این خبر توسط رئیس پلیس اتحادیه اروپا، «رابرت وین رایت» مورد تایید واقع شده است.

دلیل این سوء استفاده گروه تروریستی داعش از زنان، عدم جلب توجه زنان به عنوان عامل تروریستی و نیز سهولت رفت و آمد آنان از پست های امنیتی و حفاظتی عنوان شده است.

گفتنی است، این گروه تروریستی چند روز پیش با انتشار بیانیه ای از هواداران و طرفداران خود در کشورهای غربی خواسته بود تا در ماه مبارک رمضان، اقدامات تروریستی ترتیب داده و مناطق مهم کشورشان را هدف قرار دهند.

همچنین «ابوبکر البغدادی»، خلیفه خودخوانده گروه تروریستی داعش، اخیرا از تشکیل گردان زنان خبر داده است.

به نظر می رسد در دستور کار قرار دادن تشکیل چنین گردان هایی و نیز تربیت زنان تروریست برای انجام عملیات تروریستی و انتحاری در کشور های غربی، معلول ضعف هاو شکست های میدانی متمادی این گروه تروریستی در سوریه و عراق است.

داعش پیش از این نیز، کودکان را هدف افکار شوم خود قرار داده بود و در کمپ هایی که در سوریه و عراق داشته و دارد، به آموزش کودکان تروریست مشغول است.

این گروه تروریستی نه تنها از کودکان در میادین نبرد استفاده می کرد، بلک حتی از انان برای انجام اعمال تروریستی و انتحاری و نیز اعدام اسیران، بهره برده است.

این اعمال ضد اسلامی و ضد انسانی، نشانگر ماهیت پست و پلید گروه تروریستی تکفیری داعش است که از هیچ تلاشی برای رسیدن به مقاصد شوم خود بازنمی ایستند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید