طنز/ شرایط نیمه نهایی دریافت وام ازدواج!

کد خبر : ۱۸۱۰۰
بازدید : ۸۶۱
طنز مهرآباد

یکی از مسئولین مادر تخصصی ازدواج، طلاق و حومه در ارتباط با آخرین وضعیت وام ده‌میلیونی گفت: اصل مبلغ وام همان سه میلیون تومانی است که قولش را داده‌ایم. اما طبق بررسی‌های کارشناسان حاذق ما این سه میلیون در زمانه‌ای که برادر به برادر بوس نمی‌دهد چه برسد به قرض، نزدیک ده میلیون تومان برای جوانان ایجاد شادی و نشاط در چارچوب خواهد کرد و از برکت این وام زندگی‌شان رونق خاصی خواهد گرفت.

سیامک ازدواجیان همچنین اذعان داشت: ما طرحی را پیشنهاد دادیم که در آن هر زوج متقاضی طلاق باید شرایط ازدواج دو زوج جوان را فراهم کنند تا اجازه طلاق صادر شود که با اجرای این طرح شاهد افزایش چشمگیر رشد ازدواج و کاهش دندان‌گیر طلاق خواهیم بود.

وی در ارتباط با مدارک و شرایط موردنیاز برای متقاضیان وام ازدواج نکات مهمی را بیان کرد: اولاً زوج‌ها واقعاً باید قصد خیر داشته باشند.مواردی دیده‌شده جوان‌ها برای دریافت وام، قرار ازدواج صوری گذاشته‌اند و به‌محض دریافت سه میلیون وام خود - که حدود پنج سال طول می‌کشد- اقدام به طلاق کردند.

ثانیاً دوستان به‌محض ارائه مدارک مقتضی که در ادامه عرض خواهم کرد در لیست انتظار خواهند رفت. تاکنون ۳۰ میلیون زوج جوان در لیست قراردادند که افراد اوایل لیست حدود بیست سال پیش ثبت‌نام کرده‌اند و به علت کهولت سن از ادامه آیتم انصراف داده‌اند. لیست مدارک و شرایط موردنیاز اخذ وام تا این لحظه به شرح ذیل است:

۱. اصل و کپی تمام صفحات سند ازدواج و فیلم و زینک عروسی، تعداد : چهل سری
۲. اصل و کپی تمام صفحات کارت ملی زوجین، تعداد: ۸۵ سری
۳. اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه، تعداد: هرچه زیادتر بهتر
۴. اصل و کپی عکس‌های پرسنلی بیست سال اخیر، تعداد: دیگه هر چی کرمته!
۵. اصل و کپی ضامن‌های معتبر: حداقل پنج ضامن خوب و سرحال، دو تن از ضامن‌ها تا آخرین سررسید وام در رهن بانک خواهند ماند.
۶. سفته به مبلغ سه هزار میلیارد: در راستای علاج واقعه پیش از درمان است. اگر از مختلسون سفته داشتیم کار به اینجا نمی‌کشید.
۷. تسهیلات ازدواج تنها یک‌بار در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. حتی شما دوست عزیز! لطفاً اصرار نفرمایید. استثنا: مگر اینکه خلافش ثابت شود!
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید