دستگیری تروریست "متجاوزِ خوش خنده"!

دستگیری تروریست "متجاوزِ خوش خنده"!
کد خبر : ۱۸۱۴۹
بازدید : ۱۷۶۰۴
فرادید | یک تروریست داعشی که در یک ویدیو مشغول تجارت دختران در بازار برده‌های جنسی و هنگام بررسی سلامت دندان‌های دختران مشاهده شد، سرانجام دستگیر شد.

به گزارش فرادید به نقل از دیلی میل، به وضوح مشخص است که این تروریست داعشی در ویدئویی که نزدیک به 18 ماه پیش گرفته شده، در کار داد و ستد دختران ایزدی فعالیت می‌کند. از آن اتفاق با عنوان نفرت انگیز «روز بازار برده‌های جنسی» یاد می‌شود.

در طول مذاکرات آن روز، این تروریست تکفیری مشخصا می‌گوید که حاضر است به ازای دختران چشم آبی پول بیشتری پرداخت کند. او حتی برای یک دختر 15 ساله مبلغ 500 دلار را پیشنهاد می‌دهد. اما پیش از پرداخت پول، به دندان‌های دختر نگاهی می‌‎اندازد و می‌گوید: «اگر دندان نداشته باشد، به چه درد من می‌خورد؟»

دستگیری تروریست
آن مردی که شیفته دختران چشم آبی بود حالا توسط نیروهای کرد دستگیر شده است

دستگیری تروریست
آن ویدیو با صحبت‌های یک تروریست شروع می‌شود که می‌گوید امروز «روز توزیع برده‌ها» است. منظورش نیز آن دخترانی است که به اسارت گروه تروریستی داعش درآمده بودند

به نقل از منابع آگاه، او حالا توسط نیروهای کرد دستگیر شده و دوباره توسط فرماندهان نظامی کرد جلوی دوربین آورده شده تا مشخص شود آیا باز هم همان خنده‌ی وحشیانه را بر لب دارد. داعش دو سال پیش تعداد زیادی از دختران ایزدی را به اسارت خود درآورد و انواع شکنجه‌ها و تجاوزها را بر روی آن‌ها پیاده کرد.

این تروریست در ویدیوی یک سال و نیم پیش در مورد قیمت دختران ایزدی صحبت کرد و گفت که چشم رنگی‌ها را بیشتر دوست دارد. آن‌ها سپس خودشان را مبرا از هرگونه اشتباهی جلوه دادند.

دستگیری تروریست
در کنار فرماندهان کرد؛ او دیگر نمی‌خندد

دستگیری تروریست
اگر آن دختر چشم آبی باشد، قیمتش فرق می‌کند

دستگیری تروریست
اگر دندان نداشته باشد، به چه درد من می‌خورد

این تروریست در ادامه صحبت‌های می‌گوید: «اگر خدا بخواهد امروز روز توزیع برده‌های است. هر کس سهمش را خواهد برداشت.» مردی دیگر می‌گوید: «من دنبال یک دختر می‌گردم، امیدوارم یکی پیدا کنم.» او سپس می‌خندد و مردی دیگر می‌گوید: «امروز روز برده‌های جنسی است و ما سهممان را بر خواهیم داشت.»

سپس یک فروشنده برده از راه می‌رسد و می‌گوید که حاضر است برده‌اش را در ازای یک هفت‌تیر گلاک بفروشد. فروشنده‌ها پس از پیشنهاد قیمت مورد نظر خود با خریداران مشغول چانه زده شده و ممکن است تا پنج اسکناس برای هر یک از برده‌ها دریافت کنند. هر اسکناس نیز حدودا برابر با 100 دلار است.

خریداران بر اساس ظاهر دختر حاضرند به ازای آن پول پرداخت کنند. آن ویدیو در شهر موصل عراق گرفته شده بود.

منبع: DailyMail
ترجمه: وبسایت فرادید

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید