عدد سرنوشت شما از شخصیتتان چه می‌گوید؟

سرنوشت شما همان هدف و مقصدتان در زندگی است و عدد سرنوشت در مبحث معانی رمزی اعداد مسیر زندگی‌تان را بازگو می‌کند و هم‌چنین خصوصیت‌های مثبت و منفی شخصیت تان را نیز برملا می‌کند.

کد خبر : ۱۸۲۰۳
بازدید : ۳۴۵۵
سرنوشت شما همان هدف و مقصدتان در زندگی است و عدد سرنوشت در مبحث معانی رمزی اعداد مسیر زندگی‌تان را بازگو می‌کند و هم‌چنین خصوصیت‌های مثبت و منفی شخصیت تان را نیز برملا می‌کند.

پژوهش‌گران مجله‌ی شخصیت و رفتار اجتماعی دریافتند آدم‌هایی که از نشانه‌های نجومی مربوط به خود آگاه هستند، بیش‌تر به توصیف نشانه‌های شخصیتیِ مربوط به خودشان احساس نزدیکی و اتصال می‌کنند، تا توصیف نشانه‌های شخصیتی دیگران.

همین اتصال و نزدیکی نسبت به نشانه‌های فلکی در مورد باورهای‌مان راجع به عدد سرنوشت در مبحث معانی رمزی اعداد نیز صادق است؛ به ویژه آن‌که در برهه‌ای از زندگی با بحران‌ها و مشکلات مواجه شویم. طبق یافته‌های پژوهشی در مجله‌ی روان‌شناسی اجتماعی باورهای مربوط به بخت و سرنوشت مستقیما به انجام اعمال و اتخاذ تصمیم‌های‌مان ارتباط دارد. به عبارت دیگر، وقتی آدم‌ها در زندگی‌شان با سختی‌ها مواجه می‌شوند، برای هدایت و راهنمایی به راه راست عملا از طالع‌بینی و مبحث معانی رمزی اعداد کمک می‌گیرند.

نحوه‌ی تعیین عدد سرنوشت
روی یک برگه کاغذ اعداد ۱ تا ۹ را کنار هم بنویسید
زیر هر عدد، حروف الفبا را به ترتیب بنویسید
به این ترتیب ‌"‌خ‌"‌ زیر ۹ قرار می‌گیرد؛ پس از آن دوباره سر خط بروید و ‌"‌د‌" را زیر ۱ بنویسید و تا آخر حروف الفبا به همین صورت ادامه دهید.
به این ترتیب در چهارمین خط، ‌"‌ی‌"‌ زیر ۵ قرار می‌گیرد.

شماره‌ها و ردیف حروف باید به شکل زیر باشند:

6549876665پ

عدد مربوط به همه‌ی حروف اسم‌ کامل‌تان را به صورت مجزا - اسم اول، اسم وسط، اسم فامیل - با هم آن‌قدر جمع کنید تا به عددی یک رقمی برسید؛ سپس اعداد حاصل از هر بخش از اسم‌تان را نیز با هم جمع ببندید تا باز هم به یک عدد از ۱ تا ۹ دست یابید.

برای مثال، برای اسم امیر رضا مصطفایی، باید به این شکل عمل کنیم:

امیر (ا ← ۱، م ← ۱، ی ← ۵، ر ← ۳)

846541985651

همین کار را برای اسم وسط، و اسم فامیل نیز ادامه می‌دهیم:

رضا

65489463189

مصطفایی

68748965556

و در نهایت سه عدد ۱ (امیر)، ۴ (رضا)، و ۸ (مصطفایی) را نیز با هم جمع می‌کنیم. بنابراین به عدد ۱۳ می‌رسیم، که با جمع کردن ۱ و ۳، عدد ۴ به‌دست می‌آید؛ به این ترتیب، عدد سرنوشت برای این اسم، ۴ است.

معنی عدد سرنوشت تان چیست؟

طبق گفته‌ی وب‌گاه Soulnumerology عدد سرنوشت: "‌خصوصیت‌های ذاتی و غالبا استعداد‌های طبیعی را که از هنگام تولد با شما بوده‌اند، توصیف می‌کند. به شما می‌گوید نیروهای بالقوه‌تان چیست و چه کارهایی را می‌توانید به سرانجام برسانید. به همین دلیل، غالبا به این شماره، عدد سرنوشت می‌گویند، زیرا به ویژگی‌ّهای ذاتی‌تان اشاره می‌کند که می‌توانید آنها را به کار بگیرید و پیشرفت کنید‌".

عدد سرنوشت ۱
دوست دارد رهبر و پیشرو باشد؛ مستقل، خلاق، آگاه و بصیر، مصمم، پرشور و هیجان، پرانگیزه، دوست‌داشتنی، برون‌گرا و پرحرف است.

کسی که عدد سرنوشت‌اش ۱ است، ممکن است کمی خودخواه باشد و به سختی به حرف‌های دیگران گوش دهد.

عدد سرنوشت ۲
مهربان و سخاوتمند؛ اغلب تمایل به کارهایی نظیر مشاوره یا رایزنی دارد. مذاکره‌کننده‌ی عالی، منصف، اجتماعی؛ کار گروهی را ترجیح می‌دهد؛ پرشور، پرانرژی، کنجکاو و معنوی‌ است.

کسی که عدد سرنوشت‌اش ۲ است، معمولا خیلی به خودش سخت می‌گیرد، زیرا بیش از اندازه از خودش انتظار دارد. از یک شخص معتمد بخواهید واقعیت‌ّهای زندگی را برای‌تان بازگو کند.

عدد سرنوشت ۳
برون‌گرا، آزاده، دارای توانایی عالی در ارتباط کلامی، خوش‌مشرب، خوش‌بین، حساس و مبتکر.

کسی که عدد سرنوشت‌اش ۳ است شاید در مسائل مالی کمی ضعیف باشد و وقتی از لحاظ عاطفی دچار آسیب می‌شود، عقب‌نشینی می‌کند.

عدد سرنوشت ۴
قابل اعتماد، منظم، کارآمد، باانضباط؛ از لحاظ اجتماعی مسئولیت‌پذیر است؛ دوستان کمی‌ دارد؛ عمل‌گرا، دارای قدرت تحلیل و قضاوت، بااراده؛ و غالبا تمایل به کارآفرینی و مدیریت دارد.

کسی که عدد سرنوشت‌اش ۴ است، وقتی از ذهنیات‌اش حرف می‌زند ممکن است کمی کوته‌فکر و صریح‌اللهجه باشد. ذهن‌تان را باز کنید تا تمام نیروی بالقوه‌تان را برای رسیدن به موفقیت در اختیار بگیرید.

عدد سرنوشت ۵
ماجراجو، دارای استعدادهای مختلف، مستقل، شجاع، باانگیزه، برون‌گرا؛ عاشق کارهای چالشی است؛ تمایل به کار در حوزه‌های فروش، حقوق، سیاست و قضاوت دارد.

کسی که عدد سرنوشت‌اش ۵ است هنگام خستگی بی‌قرار و مضطرب می‌شود و از وابستگی عشقی متنفر است.

عدد سرنوشت ۶
وفادار، دلسوز، قوی، عاشق مسئولیت، سخاوتمند، محافظه‌کار؛ تمایل به کارهایی دارد که دیگران آنها را پس می‌زنند؛ دوستان نزدیک بسیار دارد، و از زندگی خانوادگی لذت می‌برد، و معمولا از لحاظ کاری در خدمت دیگران است.

کسی که عدد سرنوشت‌اش ۶ است معمولا به راحتی دست‌پاچه می‌شود و شکست را می‌پذیرد؛ غالبا از خودش و دیگران انتقاد می‌کند.

عدد سرنوشت ۷
با‌ملاحظه، تیزهوش، صادق، جذاب؛ دیر اعتماد می‌کند؛ به کارهای فکری علاقه‌مند است؛ معنوی، تا حدودی درون‌گرا، ذاتا خوب، و مصمم است.

کسی که عدد سرنوشت‌اش ۷ است ممکن است بسیار جدلی و منفی باشد؛ به ویژه اگر در شرایط خاص ذهن‌شان به خوبی کار نکند.

عدد سرنوشت ۸
رک و صریح، هدف‌گرا، با تمرکز، سخت‌کوش؛ ذاتا یک رهبر است؛ متعهد است و از نظر مالی قابل اعتماد؛ باانضباط، قابل‌ اطمینان و صادق.

کسی که عدد سرنوشت‌اش ۸ است معمولا مستبد، سلطه‌جو، سرد، و غیرصمیمی است. کمک‌های عاطفی دیگران را بپذیرید تا آب‌دیده و توانمند شوید.

عدد سرنوشت ۹
مهربان، بخشنده، حساس و عاطفی، اجتماعی، خلاق، عاشق کمک به دیگران است و از برقراری ارتباط و فلسفه لذت می‌برد.

برای فردی که عدد سرنوشت‌اش ۹ است مواجهه با رقابت یا کسب‌وکار یا هر کاری که به جای آدم‌ها به سود و منافع تمرکز داشته باشد، بسیار چالش‌برانگیز است. ‌

منبع: پاورآوپازیتیویتی
ترجمه: سایت بازده
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید