پسر ترامپ از تصمیم پدرش درباره ایران خبر داد

دونالد ترامپ تصمیم گرفته است تا کمپین انتخاباتی خود را بر مبنای مقابله با توافق هسته‌ای ایران شکل دهد.

کد خبر : ۱۸۲۹۰
بازدید : ۱۴۳۱
دونالد ترامپ تصمیم گرفته است تا کمپین انتخاباتی خود را بر مبنای مقابله با توافق هسته‌ای ایران شکل دهد.

نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تصمیم گرفته است تا کمپین انتخاباتی خود را بر مبنای مقابله با توافق هسته‌ای ایران که جولای گذشته، به دست آمده است، شکل دهد.

به گزارش اسرائیل نشنال نیوز، اریک پسر دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: دونالد ترامپ تصمیم گرفته است تا کمپین انتخاباتی خود را برای مقابله با توافق هسته‌ای ایران، راه اندازی کند.

وی در ادامه افزود: من صادقانه فکر می کنم که توافق هسته‌ای ایران یکی از چیزهایی است که موجب شده تا دونالد ترامپ وارد رقابت های انتخاباتی شود.

اریک تاکید کرد: من فکر می کنم که توافق هسته‌ای ایران یک تغییر دهنده بازی برای او بوده است.

ترامپ بارها باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا را به خاطر امضای توافق هسته‌ای با ایران به باد انتقاد گرفته است.

ترامپ یک ماه پیش از توافق هسته‌ای در سخنانی گفته است: اگر اوباما این توافق را اجرا کند، اسرائیل شاید برای مدت زمان زیادی وجود نخواهد داشت. ما باید از اسرائیل حفاظت و حمایت کنیم.

ترامپ ماه گذشته نیز در سخنانی در ویسکانسین درباره توافق هسته ای ایران، گفت: ایرانی ها در مذاکرات هسته ای با جان کری وزیر خارجه آمریکا مانند یک کودک رفتار کردند. ایرانی ها از جان کری مثل یک کودک استفاده کردند.

ترامپ همچنین در سخنرانی مارس گذشته در نشست آیپک نیز اولویت مهمی را به توافق هسته‌ای ایران داد و گفت: اولویت شماره من برچیدن توافق هسته‌ای فاجعه بار با ایران خواهد بود.

ولی هیلاری کلینتون نامزد پیشتاز دموکراتها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قول داده است تا به توافق هسته ای با ایران پایبند خواهد بود.

انتقادات زیادی نسبت به توافق هسته‌ای با ایران مطرح شده است، بسیاری از منتقدان به توافق مشابه بیل کلینتون رئیس جمهور سابق آمریکا با کره شمالی در سال 1994 میلادی اشاره می کنند که مسیر لازم برای گسترش زرادخانه اتمی پیونگ یانگ را فراهم کرد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید