صبحانه‌ای شگفت انگیز برای لاغری!

صبحانه‌ای شگفت انگیز برای لاغری!

این ترکیب مقوی و سالم است چرا که شامل تمام مواد معدنی و ویتامین‌های مورد نیاز بدنتان است. علاوه بر آن، از این ترکیب برای تنظیم متابولیسم و تقویت سیستم ایمنی بدنتان نیز استفاده کنید. از بین بردن مواد سمی موجود در بدن و تمیز کردن روده‌ها نیز از جمله کارایی‌های دیگر آن است.

کد خبر : ۱۸۳۱۸
بازدید : ۱۳۳۳۱
صبحانه‌ای شگفت انگیز برای لاغری!

فرادید | اگر دوست دارید کمی از حجم چربی‌های شکمتان کم کنید، می‌توانیم یکی از بهترین ترکیب‌های موجود را به شما معرفی کنیم.

به گزارش فرادید*، این ترکیب مقوی و سالم است چرا که شامل تمام مواد معدنی و ویتامین‌های مورد نیاز بدنتان است. علاوه بر آن، از این ترکیب برای تنظیم متابولیسم و تقویت سیستم ایمنی بدنتان نیز استفاده کنید. از بین بردن مواد سمی موجود در بدن و تمیز کردن روده‌ها نیز از جمله کارایی‌های دیگر آن است.

اگر به یبوست، عدم کارکرد مطلوب روده‌ها و چاقی مبتلا هستید، می‌توانید از این صبحانه استفاده کنید. با این صبحانه می‌توان تا حدود 2.2 کیلوگرم در ماه، به ویژه چربی‌های دور شکم، وزن کمک کرد. طراوت پوست و تقویت مو و ناخن نیز دو نتیجه جانبی استفاده از این ترکیب هستند.

طرز تهیه و مواد مورد نیاز
  • پنج تا هفت عدد آلوی گوشتی
  • یک فنجان کفیر / یا ماست کم چرب
  • یک قاشق غذاخوری بذر کتان آسیاب شده
  • دو قاشق غذاخوری بلغور جو دو سر
  • یک قاشق چایخوری پودر کاکائو
قبل از هر چیز لازم است که از روز قبل، این ترکیب را تدارک ببینید.

آلوهای خشک شده را در 100 میلی لیتر آب جوش ریخته و اجازه دهید بین 10 تا 15 دقیقه در آن بجوشد. پودر کاکائو، بذر کتان و جو دو سر را داخل ظرفی جداگانه بریزید. سپس کفیر را نیز اضافه کرده و خوب هم بزنید. حالا آلوها را خرد کرده و داخل آن بیندازید. ترکیب را کاملا مخلوط کنید و اجازه دهید تا صبح روز بعد در یخچال باقی بماند.

از صبحانه سالم و مغذی خود لذت ببرید. حتی در بازه کوتاه، متوجه آثار مطلوب این نوشیدنی شگفت انگیز خواهید شد. شاید روز اول کمی معده‌تان متعجب شود، اما نگران نباشید.

منبع: fhfn.org
ترجمه: وبسایت فرادید

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید