انهدام باند سارقان پژو و زانتیا

مأموران پلیس آگاهی استان خراسان‌رضوی با انهدام باند حرفه‌ای سارقان، از ١٥ فقره سرقت پژو ٤٠٥ و زانتیا در شهر مشهد پرده برداشتند.

کد خبر : ۱۸۳۷۸
بازدید : ۱۲۳۷
مأموران پلیس آگاهی استان خراسان‌رضوی با انهدام باند حرفه‌ای سارقان، از ١٥ فقره سرقت پژو ٤٠٥ و زانتیا در شهر مشهد پرده برداشتند.

سرهنگ «حمید رزمخواه»، رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی ‌در تشریح این خبر گفت: در پی چند فقره سرقت پژو ٤٠٥ و زانتیا در سطح شهر مشهد، تیمی از پلیس آگاهی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت خودرو پس از بررسی سرقت‌ها و اظهارات مال‌باختگان، با استفاده از سرنخ‌های به‌جامانده عملیات گسترده‌ای را برای شناسایی سارقان شروع کردند.

رزمخواه اظهار کرد: تیم رسیدگی‌کننده پرونده پس از چند شبانه‌روز کار عملیاتی گسترده، سرانجام یکی از سارقان را در محدوده خیابان آبکوه شناسایی کردند و تحت نظر گرفتند.

وی عنوان کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پس از چند روز تعقیب و مراقبت نامحسوس و اطمینان از دست‌داشتن این سارق سابقه‌دار در سرقت‌های خودرو با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی گفت: پلیس در این عملیات ضربتی ضمن دستگیری سرکرده این باند، یکی از همدستانش را نیز دستگیر و در بازرسی از منزل وی یک دستگاه پژو ٤٠٥ به همراه مقادیر زیادی قطعات اوراق‌شده خودرو کشف کرد.

کارآگاه رزمخواه اظهار کرد: متهمان در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده در مواجهه با ادله و مستندات کشف‌شده به سرقت پنج دستگاه خودرو زانتیا و ١١ دستگاه پژو ٤٠٥ و فروش آنها به دو مالخر در محدوده بلوار توس اعتراف کردند که افراد مالخر نیز دستگیر و تعداد زیادی قطعات اوراق‌شده خودروها از مخفیگاه آنها کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی، تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید