حمله کروکودیل به زن شناگر

زنی که در هنگام شب در آب‌های کم عمق پارک ملی کویینزلند مشغول شنا بود توسط یک کروکودیل مورد حمله قرار گرفت و هنوز اثری از او پیدا نشده است

کد خبر : ۱۸۳۸۴
بازدید : ۲۵۹۶
زنی که در هنگام شب در آب‌های کم عمق پارک ملی کویینزلند مشغول شنا بود توسط یک کروکودیل مورد حمله قرار گرفت و هنوز اثری از او پیدا نشده است

به گزارش جام‌جم به نقل از الجزیره، یک زن استرالیایی که شبانه همراه دوستش در آبهای سواحل شمال شرقی استرالیا شنا می‌کرد، در لحظاتی سراسر از وحشت با تمام وجود تلاش کرد دوست خود را از میان آرواره‌های کروکودیل گرسنه نجات دهد اما تلاش‌های او نتیجه نداد و کروکودیل دوست او را با خود به زیر آب برد.

«راسل پارکر» افسر پلیس در مصاحبه با شبکه تلویزیونی استرالیا گفت: « دو دوست در آب‌های کم عمق ساحل تورنتون در پارک ملی «دین تری» واقع در ایالت «کوینزلند» مشغول شنا کردن بودند که کروکودیل دوست 46 ساله این زن را مورد حمله قرار داد. دوست 47 ساله زن حادثه دیده تمام تلاش خود را کرد که دوستش را از میان آروارهای کروکودیل بیرون کشیده و به طرف خشکی بکشاند اما قدرت کروکودیل خیلی بیشتر از او بود و موفق نشد. »

بنا به اظهارات پلیس دو زن در آب‌هایی که تا کمرشان عمق داشت شنا را ‌شروع کردند و زمانی که کروکودیل با آنها حمله کرد، ارتفاع آب فقط تا زانوهایشان بود. در شب وقوع حادثه هلیکوپتر پلیس که به وسایل تشخیص و تصویر برداری حرارتی مجهز بود برای پیدا کردن زن گمشده به جستجو در اطراف منطقه حادثه پرداخت. فردای آن روز نیز همین هلیکوپتر به همراه قایق و گروه تجسس زمینی تمام منطقه را جستجو کردند اما نتوانستند اثری از زن پیدا کنند.

زن گمشده اهل «لیث گو» در ایالت نیو ساوت ویلز بود. دوست او که از حادثه جان به در برد نیز از اهالی شهر« کارنز» در 93 کیلومتری ساحل تورنتون است. هنگامی که زن نجات یافته به بیمارستانی در منطقه «موسمن» منتقل شد در حالت شوک بود و از عفونت زخم و خراش‌هایی حاصله از بر خورد دم کروکودیل بر روی بازوی خود که در هنگام تلاش برای نجات دوستش برداشته بود، رنج می‌برد.

زن زخمی به شبکه خبری ABC گفت که در هنگام حادثه حمله کروکودیل ضربه محکمی را حس کرده و در پی آن دوستش شروع به فریاد زدن و کمک خواستن می‌کند و پس از آن بود که علیرغم همه تلاش های او کروکودیل دوستش را به زیر آب کشاند.

در نواحی ساحلی و آب‌های کم عمق مرجانی این منطقه موارد زیادی از حمله کروکودیل‌های خطرناک آب شور به افراد گزارش شده است. از زمانی که در سال 1971 نسل کروکودیل‌ها تحت حمایت دولت ایالتی قرار گرفت، تعداد کروکودیل‌های نواحی دریایی گرمسیری شمال استرالیا به طور بی سابقه‌ای افزایش یافته و با ازدیاد جمعیت این حیوانات، موارد حمله آنها به مردم نیز بیشتر شده است.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید