تجاوز چهار مهاجر به یک دختر 14 ساله

تجاوز چهار مهاجر به یک دختر 14 ساله

چهار مهاجر سوری به اتهام تجاوز به یک دختر 14 ساله در پارک نیوکاسل انگلستان دستگیر شده‌اند. گزارش‌ها حاکی از آن است که یکی از این چهار مهاجر شش ماه پیش مجددا تحت برنامه‌های پناهندگی بریتانیا وارد این کشور شده است.

کد خبر : ۱۹۳۳۹
بازدید : ۵۷۰۹
تجاوز چهار مهاجر به یک دختر 14 ساله

فرادید | چهار مهاجر سوری به اتهام تجاوز به یک دختر 14 ساله در پارک نیوکاسل انگلستان دستگیر شده‌اند.

به گزارش فرادید به نقل از اکسپرس، گزارش‌ها حاکی از آن است که یکی از این چهار مهاجر، شش ماه پیش تحت برنامه‌های پناهندگی بریتانیا وارد این کشور شده است.

عمر بدرِدین (18 ساله)، محمد الفروه (20 ساله) و محمد الکود (18 ساله) هرگونه اتهامی را رد کردند. در همین ارتباط، یک پسر 16 ساله سوری نیز متهم شده است. گفته می‌شود که وی هنوز در دادگاه حاضر نشده و قرار است پرونده وی توسط دادگاه ویژه نوجوانان بررسی شود.

تجاوز صورت گرفته روز 10 مه، یعنی شش ماه پس از ورود بدردین به بریتانیا، در پارک لیزز صورت گرفته است. بدردین و خانواده‌اش پس از شروع جنگ داخلی سوریه به اردن رفتند، اما شرایط آن‌ها چند ماه پیش توسط آژانس پناهندگان سازمان ملل حساس اعلام شد که همین مسئله موجبات مهاجرت آن‌ها به بریتانیا و زندگی در نیوکاسل را فراهم آورد.

گفتنی است سه فرد بالغ درگیر در این پرونده تا روز محاکمه در 26 سپتامبر با قید وثیقه آزاد شده‌اند. آقای بدردین یکی از 1602 سوری است که تحت لقای برنامه حمایت از پناهجویان بریتانیا وارد خاک این کشور شده است. در مجموع قرار است حدود 20 هزار پناهجوی دیگر تا چهار سال آینده وارد خاک این کشور شوند.

منبع: Express
ترجمه: وبسایت فرادید

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید