پایان کار خطرناک‌ترین مرد کرمان

پایان کار خطرناک‌ترین مرد کرمان

قاچاقچی خطرناک کرمان، پس از ٢٠‌سال تبهکاری‌های وحشتناک درنهایت گرفتار قانون شد. این مرد شرور در مدت این ٢٠‌سال از تجاوز و قتل گرفته تا قاچاق موادمخدر و اخاذی را در پرونده مجرمانه خود ثبت کرده است. او که در آخرین تبهکاری خود، دست به گروگانگیری خطرناکی زده بود، تحت تعقیب جدی ماموران قرار گرفت و بازداشت شد.

کد خبر : ۱۹۵۶۰
بازدید : ۶۲۰۳
پایان کار خطرناک‌ترین مرد کرمان

قاچاقچی خطرناک کرمان، پس از ٢٠‌سال تبهکاری‌های وحشتناک درنهایت گرفتار قانون شد. این مرد شرور در مدت این ٢٠‌سال از تجاوز و قتل گرفته تا قاچاق موادمخدر و اخاذی را در پرونده مجرمانه خود ثبت کرده است. او که در آخرین تبهکاری خود، دست به گروگانگیری خطرناکی زده بود، تحت تعقیب جدی ماموران قرار گرفت و بازداشت شد.

«آریا جاویدان» نزدیک به ٢٠‌سال است که با خلاف و تبهکاری زندگی می‌کند و کلکسیونی از جرایم را در پرونده تبهکاری خود ثبت کرده است. در مدت این ٢٠‌سال از هیچ خلافی نگذشته و لحظه لحظه زندگی‌اش را با جرم گذرانده است. آریا مهم‌ترین فعالیت مجرمانه‌اش قاچاق موادمخدر بوده و چندین‌بار نیز به همین اتهام بازداشت شده اما باز هم فرار کرده است. این شرور خطرناک کرمان پس از ٢٠‌سال سابقه تبهکاری درنهایت در دام ماموران پلیس گرفتار شد. این مرد در ماموریت سخت و ویژه پلیس گرفتار قانون شد. او آخرین جرم خود را با یک گروگانگیری خطرناک در یک روستا به پایان رساند.

پس از آن نیز بازداشت شد و تحت بازجویی قرار گرفت. خلیل همایی، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان با اشاره به جزییات دستگیری «آریا جاویدان» شرور و قاچاقچی فراری توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان کرمان گفت: «این شرور و قاتل فراری بیش از ٢٠‌سال سابقه قاچاق موادمخدر و فعالیت‌های جنایی داشت که درچندین مورد بازداشت و زندانی شده بود اما باز هم موفق به فرار شد. همچنین از دیگر تبهکاری‌های این مرد خطرناک باید به ٣ مورد درگیری مسلحانه با ماموران، ١٩ گروگان‌گیری مسلحانه، ١٣ سرقت مسلحانه، ٣ مورد راهزنی مسلحانه، یک مورد تجاوز به عنف مسلحانه، یک مورد قتل مسلحانه، ٣ تیراندازی ایذایی به قصد ایجاد رعب و وحشت برای مردم، ٧ مورد تهدید و اخاذی، یک مورد فراری ‌دادن متهم، ٣ مورد نگهداری گروگان و ده‌ها مورد قاچاق و سرقت موادمخدر اشاره کرد که توسط ماموران اداره‌ کل اطلاعات استان شناسایی و دستگیر شده است.»

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان در ادامه صحبت‌هایش گفت: «همچنین آریا مردی به نام خیرمحمد جاویدان را نیز به دنبال سرقت مسلحانه از سه دستگاه کامیون در رودبار در‌سال ٨٠ کشته است. او همچنین زنان و کودکان روستای نرگسان را نیز کتک زده بود و از آنها٩٠ رأس گوسفند نیز سرقت کرده بود. گروگان‌گیری پسربچه هشت ساله‌ای در شیراز در‌سال ٨٣، گروگان‌گیری پسربچه ١٢ساله‌ای در‌سال ٨٥ و موارد متعدد دیگری که در پرونده اتهامات وی ثبت شده، تنها بخشی از اقدامات جنایت‌کارانه این شرور بوده است. همچنین مبالغ زیادی پول نقد از ثروتمندان منطقه جنوب و شرق استان کرمان اخاذی کرده بود. این شرور در آخرین اقدام مجرمانه خود، تنها به خاطر ایجاد رعب و وحشت در بین مردم روستایی در عنبرآباد تیراندازی ایذایی کرده بود.

این مجرم از هیچ جرمی در زندگی تبهکاری خود نگذشته بود و پرونده‌ای قطور و بزرگی را در دستگاه قضائی ثبت کرده است. «آریا جاویدان» در پایان به استناد مصوبات شورای تأمین استان با یک کار منسجم اطلاعاتی در مخفی‌گاه خود در ارتفاعات جبالبارز شناسایی شد. درنهایت با هماهنگی مرجع قضائی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) این مرد خطرناک در سحرگاه ٢١ خردادماه دستگیر شد.»

رسیدگی ویژه به پرونده
این درحالی است که دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب از رسیدگی به صورت ویژه و خارج از نوبت به پرونده «آریا، جاویدان» در شهرستان رودبار جنوب خبر داد و گفت: «پرونده این شرور و همدستانش در شعبه اول بازپرسی دادسرای رودبار جنوب درحال رسیدگی است. این مرد شرارت‌های متعددی از قبیل قتل و آدم‌ربایی در شهرستان‌های ریگان- نرماشیر- رودبار جنوب در پرونده سیاه خود دارد. در درگیری‌های چندماه گذشته ماموران اداره اطلاعات با این شرور دونفر از همدستان وی به هلاکت رسیده و ٦ گروگان نیز آزاد شده بودند. سرانجام با دستور قضائی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب و با تلاش‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان سحرگاه جمعه ٢١ خرداد به شرارت‌های متعدد این شرور پایان داده شد و متهم در چنگال قانون گرفتار شد».

وی خطاب به افراد مسلح هشدار داد: «با زمین گذاشتن سلاح‌های خود و تحویل به مراجعه قضائی و انتظامی به دامن قانون پناه آورده تا از رأفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخوردار شوند. در غیر این صورت در فاصله زمانی نچندان دور درچنگال قانون گرفتار خواهند شد.»
۰
نظرات بینندگان
  • دایی جان ارسالی در

    یه پا آل کاپون بوده بی وجدان.این که دیگه محاکمه نمی خواد همین که اعتراف کرد یا بهتون ثابت شد اعدامش کنید. پول مالیات ما رو هم خرج این جور آشغالها نکنید. اینا یه روز هم زودتر بمیرن واسه همه بهتره.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید