سه حرکت مفید برای رانندگی طولانی

سه حرکت مفید برای رانندگی طولانی
کد خبر : ۱۹۹۵۷
بازدید : ۸۹۰۲
فرادید | رانندگی طولانی مدت خستگی و درد را به همراه دارد که می‌توان با انجام حرکات مناسب آن‌ها را تا حد زیادی برطرف کرد.

گشاینده قلب
به گزارش فرادید*، به مجرد اینکه پس از چند ساعت رانندگی از خودرو پیاده شدید، به شانه‌ها و قفسه سینه‌تان از طریق چسباندن هر دو دست از پشت کش بیاورید. حالا یک نفس عمیق کشیده و قفسه سینه‌تان را بالا بیاورید و سپس به آسمان نگاه کنید. در همین حال که نفس می‌کشید، دستانتان را به سمت پایین آورده و کتف‌هایتان را به هم نزدیک کنید. این کار را به اندازه پنج دم و بازدم طول دهید.

سه حرکت مفید برای

لانج هلالی شکل
گرفتگی عضلات خم‌ كننده‌ مفصل ران را با یک لانج برطرف کنید. پای راستتان را جلو آورده و زانوی پای چپ را تا حد ممکن تا کنید. پاهایتان را تا جای ممکن از هم فاصله دهید تا تعادل خود را حفظ کنید. آیا حس می‌کنید که عضلاتتان کش آمده است؟ اگر نه سعی کنید پنجه پای چپ را کمی خم کنید. دستانتان را تا حد ممکن بالا آورده و شانه‌هایتان را رها کنید. این تمرین یوگا باید به اندازه طول 5 تنفس انجام شود. حالا وقتش رسیده که پاهایتان را جفت کنید و سمت دیگر را امتحان کنید.

سه حرکت مفید برای

دولا شدن
آیا پس از رانندگی طولانی مدت کمردرد دارید؟ دستانتان را پشت خودرو یا هر چیز مشابهی بگذارید. سپس کمی عقب بروید تا کمر و پاهایتان زاویه 90 درجه نسبت به هم پیدا کنند. همزمان که دستانتان را به سمت جلو می‌‎فرستید، کمرتان را باید به عقب هدایت کنید تا عضلاتتان کش بیاید. اگر در قسمت‌های پایین کمر و یا ماهیچه‌های همسترینگ احساس درد دارید، بهتر است زانوهایتان را خم کنید. این کار را نیز به طول 5 دم و بازدم انجام دهید.

سه حرکت مفید برای

منبع: rodalesorganiclife
ترجمه: وبسایت فرادید
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید