سکوت بهنوش بختیاری شکست

پس از انتقاد تند روزنامه آفتاب یزد در واکنش به اظهارات بهنوش بختیاری درباره توافق هسته‌ای، این هنرپیشه سینما در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نوشت:

کد خبر : ۲۰۵۳
بازدید : ۲۴۹۷
فرادید | پس از انتقاد تند روزنامه آفتاب یزد در واکنش به اظهارات بهنوش بختیاری درباره توافق هسته‌ای، این هنرپیشه سینما در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نوشت:

من اولین ادمی نیستم که در معرض قضاوتهای نادرست و بی اخلاقی های رسانه‌ای سیاسی انگ زدن های ناجوانمردانه قرار میگیرم اخریشم نیستم.

توضیحی دارم برای کسانی که صحبتهای منو در مورد توافق هسته ای نه با گوش خود شنیدن ونه جایی مکتوب دیدن.

خبرنگاری که نمیدونم با چه رویی میخواد زندگی کنه (هرچند که وجدان کیلویی چند وقتی پای فروش روزنامس. ابروی مثقال مثقال جمع شده ادمها چه ارزشی داره. انگ بزن و بفروش.)

درموردم نوشت که من توافق را با عهدنامه ای قدیمی مقایسه کردم که این از بیخ و بن بوی پستی و رذالت میدهد. برداشت غلط از حرفم. مثل همه مردم از این که ممکنه با برداشتن تحریم دردها کمتر شود خوشحال شدم. اما واقعا نمیدونم این خوشحالی در مرور زمان چه میشود؟؟

نه گفتم دلواپسم و نه گفتم همه چیز درست پیش رفته. حالا این وسط عده ای هر انتقادی و در دسته بندی های سیاسی قرار میدن و من واقعا نفهمیدم پس تکلیف ازادی بیان که انقدر ازش دم میزنن چیست؟ مگه همه کسانی که رای دادن و یا نظرشونو گفتن دکترای علوم سیاسی دارن که به من گفتن شما که دلقکی نظرت اندازه بقال وسلمونی (که این عزیزان هم جزو شریف ترین اقشار این کشورن) ارزش داره نظر نده چطور ممکنه شادی مردم برای منی که راهم روتو شادیشون انتخاب کردم برام مهم نباشه. نون به نرخ روز خور واژه سنگینیه دوستان من با مفهومش به خدا قسم اشنا نیستم که اگر بلد بودم وارد این بحث نمیشدم و با محافظه کاری سکوت میکردم.

اما من عادت دارم حرف حق بزنم. گفتن این که ارزویم جامعه شناسی خوندنه که با آگاهی تصمیم بگیرم. ایا توهین است؟؟ یا گفتن جملاتی وقیحانه با ادبیاتی دلقک وار و سخیف.

دلم شکست که سخن پاک منو با بی رحمی و بی ادبی به سمت خودشون برگردوندن و شناس و ناشناس شدن منتقد و هتاک و فحاش با اخلاق وارد شوید تورو به مقدساتتون امثال من که سالها برای خندیدن مردم کار کردیم نیازی به محکم کردن جای پامون تو صداوسیما نداریم.

جای پای ما محکمه چون با صبر و آبرو و شرافت و تلاش و سختی های زیاد کار کردیم و زندگی و جای پامونو خدا محکم میکنه و جالبه که موقع خیریه ها انجمنها سفیر تعیین کردنها رضایت از خانواده مقتول گرفتنها به بیمارستانها رفتنها ما فرهیخته ایم و اینجور وقتا که من میگویم مطالعه و اگاهی برای تصمیم درست میشم دلقک من به نوبه خودم از بقالها سلمونی‌ها و سایر اقشار زحمتکش این مملکت عذرخواهی میکنم که لفظ دلقک بهشون نسبت داده شد روز خبرنگار بر کسانی مبارک که جانشون رو برای مردمشون دادن نه اون هایی که از فرط دریوزگی به تهمت زدن میپردازن که نون بهشون برسه و تیراژ روزنامشون بره بالا یاعلی
۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    دمت گرم خانم بختیاریپمخصوصا جمله آخر شما توضیح داد که این طیف آدما چه باطنی دارن

    ما هنرمندان خوبی مثل شما رو حمایت می کنیم

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید