نقشه شوم خواستگار شکست خورده برای دختر جوان

پسر جوان بعد از ناکامی در ازدواج با دختر مورد علاقه‌اش نقشه انتقامجویانه‌ای را علیه او و خانواده‌اش طراحی کرد.

کد خبر : ۲۰۵۷۷
بازدید : ۲۱۸۵
پسر جوان بعد از ناکامی در ازدواج با دختر مورد علاقه‌اش نقشه انتقامجویانه‌ای را علیه او و خانواده‌اش طراحی کرد.

وی که با انتشار تصاویر خصوصی دختر مورد علاقه‌اش در شبکه اجتماعی تلگرام، او را به قتل تهدید کرده بود توسط کارآگاهان سایبری پلیس فتا در استان مازندران شناسایی و دستگیر شد.

ردیابی و بازداشت متهم به‌دنبال اعلام شکایتی از سوی خانواده دختر جوان در دستور کار قرار گرفت.

شاکی پرونده که اهل ساری است، پس ازطرح شکایت در دادسرا، به مأموران پلیس فتا گفت: شخصی در شبکه تلگرام با دخترم تماس داشته و سپس با فریب وی و جلب اعتمادش، عکس‌های شخصی او را گرفته و وی را تهدید به انتشار تصاویر خصوصی و حتی قتل کرده است، از این‌رو تقاضای رسیدگی فوری به پرونده را دارم.

بدین ترتیب با تحقیقات تخصصی پلیس، متهم در یکی ازمحله‌های اطرف ساری شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ دوم حسن محمدنژاد رئیس پلیس فتا در استان مازندران درباره جزئیات بازداشت متهم پرونده گفت وی دربازجویی‌هااعلام کرد: من از قبل با دختر جوان ارتباط تلفنی داشتم. مدتی پیش هم با خانواده‌ام به خواستگاری‌اش رفتم اما متأسفانه از پدرش جواب رد شنیدم، به‌همین خاطر بسیار ناراحت شده و با علم به اینکه وی در شبکه اجتماعی تلگرام فعالیت دارد با هویت جعلی و شماره تلفنی دیگر با او ارتباط برقرار و او را تهدید به قتل و انتشار تصاویر خصوصی‌اش در فضای مجازی برای رسیدن به اهدافم کردم.

متهم در بازجویی‌های به عمل آمده هدف و انگیزه خود از این عمل مجرمانه را صرفاً انتقامجویی و رسیدن به دختر مورد علاقه‌اش عنوان داشت.

هشدار پلیس
سرهنگ محمدنژاد ضمن هشدار به دختران جوان گفت:در صورت حضور و عضویت در شبکه‌های اجتماعی از برقراری ارتباط با افراد غریبه بشدت خودداری کنند. خانواده‌ها نیز باید به فرزندان‌شان بیاموزند به درخواست‌های کاربران ناشناس پاسخ ندهند و تحت هیچ عنوان اطلاعات شخصی، خانوادگی و مالی خود را برای دیگران ارسال نکنند.

وی همچنین خواست افراد از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی خودداری کرده و در صورتی که شخصی برای آنها مزاحمت ایجاد کرد از ادامه ارتباط و پاسخگویی اجتناب ورزیده و ایجاد مزاحمت را خیلی سریع به پلیس فتا گزارش کنند.

منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید