جنایت فجیع درپی رابطه پنهانی زن شوهردار با مرد متاهل!

ارتباط نامشروع یک مرد متاهل در کرمان با یک زن شوهر دار منجر به سرانجام شوم شد.

کد خبر : ۲۱۰۷۲
بازدید : ۹۹۱۹
ارتباط نامشروع یک مرد متاهل در کرمان با یک زن شوهر دار منجر به سرانجام شوم شد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری کرمان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی گزارش مفقودی یک خانم از طرف خانواده وی و با توجه به اهمیت موضوع پرونده به طور ویژه در دستور کار دادستانی وشعب (7،3بازپرسی) کرمان قرار گرفت.

دادخدا سالاری گفت: در ادامه تحقیقات وطی یکسری اقدامات قضائی مشخص گردید، قاتل (ب.خ) که فردی متاهل و35 ساله می باشد به علت ارتباط نامشروع با یک زن شوهردار، اقدام به قتل فجیع همسر خود می نماید و جسد همسر خود را به درون یک چاه در اطراف کرمان می اندازد.

این مقام ارشد قضائی استان کرمان علت و منشاء اصلی قتل از سوی متهم را ارتباط نامشروع و اغوای شیطان دانست و افزود: قاتل با قساوت قلب اقدام به خفه نمودن همسر خود که دختر عموی وی می باشد می نماید و سپس مقتول را به داخل یک چاه 50 متری پرتاب می نماید.

وی اعلام داشت: در ادامه پس از اینکه خانم (م.ح) که با قاتل ارتباط نامشروع داشته است از حوادث پیش آمده مطلع می گردد، اقدام به قتل دختر بچه 5ساله خود می نماید.

دادستان کرمان افزود: متاسفانه در ادامه این خانم پس از قتل فرزند خود، اقدام به خودکشی می نماید و این حادثه تلخ رقم می خورد.

سالاری افزود: متهم به قتل همسر خود اقرار نموده و پرونده در شعبه سوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کرمان در حال رسیدگی است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید