چگونه از شر پشه‌ها در امان بمانیم؟

چگونه از شر پشه‌ها در امان بمانیم؟
کد خبر : ۲۱۱۷۵
بازدید : ۷۳۰۵
ترکیبی برای حفاظت در برابر حملات حشرات

فرادید | کسی روی این کره خاکی نیست که از دست پشه‌ها در امان باشد. علاوه بر آن، پشه‌ها ناقل انواع بیماری‌ها هستند. اما چگونه باید از آن‌ها دوری کرد؟

به گزارش فرادید*، فرقی نمی‌کند در دفتر کار باشید یا منزل یا داخل پارک بخواهید کمی پیاده روی کنید، پشه‌ها همیشه مزاحمتان می‌شوند. ما نیز تلاش می‌کنیم تا در هر صورت این موجودات مزاحم را از بین ببریم و برای این کار، در و پنجره‌ها را می‌بندیم و یا با تور از آن‌ها محافظت می‌کنیم. حتی از انواع اسپری شیمیایی هم برای نابود کردن آن‌ها کمک می‌گیرم.

پشه‌ها خون ما را مکیده و بیماری‌هایی مثل تب دنگی و مالاریا را به ما منتقل می‌کنند. حتی ممکن است شما از انواع محصولات شیمیایی مانند لوسیون، کرم و اسپری استفاده کنید اما باز هم نتوانید به راحتی بخوابید، چرا که این محصولات معمولا نمی‌توانند نتیجه مطلوبی داشته باشند.

با این وجود، ما تلاش داریم تا روشی موثر برای دور کردن پشه‌ها را به شما معرفی کنید تا برای همیشه خیالتان راحت شود!

طرز تهیه
طرز تهیه این ترکیب طبیعی ویژه‌ی دور کردن حشرات بسیار ساده است. کافی است روغن سیترونلا، علف لیمو و روغن اوکالیپتوس را داخل یک اسپری ریخته و آن روی قسمت‌های بدون لباس بدنتان افشانه کنید.

البته روش‌های طبیعی دیگری نیز برای آن وجود دارد. روش اول: شما می‌توانید 30 قطره روغن بدن اسطوخودوس را با دو قاشق غذاخوری روغن گیاهی (مانند روغن زیتون) ترکیب کرده و آن را روی بدن بمالید. روش دوم: مصرف بیشتر سیر باعث می‌شود تا روغن آن در منافذ پوستی‌تان قرار گیرد و مانند یک مانع از حمله پشه‌ها به شما جلوگیری کند.

منبع: healthyfoodteam
ترجمه: وبسایت فرادید

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید