اعترافات هولناک عامل تیراندازی پارک‌وی

کد خبر : ۲۱۵۸۹
بازدید : ۴۵۳۸
مرد آشنا زمانیکه متوجه شد زن مورد علاقه‌اش متاهل است، خون‌بازی وحشتناکی به‌پا کرد و زن مورد علاقه و شوهرش را با شلیک‌های گلوله به رگبار بست.

در این حادثه هولناک شوهر زن جوان زنده ماند و عامل این تیراندازی را به پلیس لو داد. سرایدار جنایتکار زمانی که در یکی از شهرهای غربی کشور بازداشت شد، در مقابل بازپرس جنایی آخرین جزییات حادثه را شرح داد.

ماجرا به ساعت ٢ بامداد روز ١٨ خردادماه برمی‌گردد. آن روز به کارآگاهان جنایی پایتخت خبر رسید که زوج جوانی در مقابل محل زندگی‌شان هدف گلوله‌های یک ناشناس قرار گرفته‌اند.

آنها موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور در محل حادثه در پارک‌وی به تحقیق در این‌باره پرداختند.

با حضور مأموران مشخص شد که زوج جوانی در مقابل یک شرکت بازرگانی هدف تیراندازی یک ناشناس قرار گرفته‌اند. تحقیقات نشان داد که زن جوان پس از شلیک گلوله به قتل رسیده ولی شوهرش زنده مانده و به بیمارستان منتقل شده است.

در ادامه مشخص شد که زن جوان با اصابت ٥ گلوله به بدنش جان باخته است. همچنین تحقیقات نشان داد که این زوج سرایدار شرکت بازرگانی بوده‌اند و در همان‌جا نیز زندگی می‌کرده‌اند. آنها شب حادثه پس از بازگشت از میهمانی مورد اصابت گلوله‌های مرد سیاهپوشی قرار گرفتند.

در شرایطی که تحقیقات برای شناسایی قاتل ادامه داشت، مرد مجروح توانست پس از بهبود نسبی صحبت و دست قاتل را رو کند.

این مرد در تحقیقات به مأموران گفت: «من و همسرم چند ماه قبل از شمال برای کار به تهران آمدیم. ما در این شرکت به‌عنوان سرایدار مشغول کار شدیم و همانجا هم زندگی می‌کردیم تا این‌که از چند وقت پیش با مردی به نام پیمان آشنا شدم. او هم سرایدار یک ساختمان در محل زندگی‌مان بود، اما مدتی که گذشت به ارتباط او با همسرم مشکوک شدم تا این‌که شب حادثه وقتی با همسرم از میهمانی به خانه برگشتیم در مقابل در با پیمان که لباس سیاهی پوشیده بود روبه‌رو شدیم. او با اسلحه کمری به‌سوی من و همسرم شلیک کرد و متواری شد.»

با این اظهارات، تحقیقات برای شناسایی سرایدار متواری آغاز شد و درنهایت مأموران دریافتند که او به شهر کوهدشت فرار کرده است. بنابراین با اعزام ماموران به کوهدشت این مرد دستگیر و به تهران منتقل شد.

متهم صبح دیروز پس از انتقال به دادسرای جنایی پایتخت مقابل قاضی منافی‌آذر به قتل زن جوان اعتراف کرد و گفت: «از چند وقت پیش با سهیلا آشنا شدم. او می‌گفت سرایدار یک شرکت است. ولی حرفی از این‌که شوهر دارد به من نزد. برای همین فکر می‌کردم مجرد است، ولی بعد از این‌که تصمیم به ازدواج با او گرفتم، سهیلا گفت که شوهر دارد. من که به شدت عاشق شده بودم، از او خواستم تا از شوهرش طلاق بگيرد، ولی قبول نکرد و تهدیدم کرد که از من شكايت مي‌كند. وقتی موضوع شکایت مطرح شد پسرعمویم مرا ترغیب کرد تا این زن را به قتل برسانم. او یک اسلحه کمری هم به من داد. برای همین شب حادثه به محل زندگی‌شان رفتم. وقتي هردو رسيدند به سمتشان تيراندازي كردم، اما فقط می‌خواستم سهیلا را به قتل برسانم که تیر به شوهرش هم اصابت کرد.»

با اعترافات تازه این مرد، وی به دستور بازپرس برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت. تلاش برای شناسایی پسرعموی متهم نیز آغاز شد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید