تهدید 19 شهر ژاپن به حمله تروریستی

یکی از رسانه های ژاپنی در گزارشی اعلام کرد که 19 شهر در یکی از استان های این کشور به حملات تروریستی تهدید شده اند.

کد خبر : ۲۱۵۹۸
بازدید : ۱۰۹۶
یکی از رسانه های ژاپنی در گزارشی اعلام کرد که 19 شهر در یکی از استان های این کشور به حملات تروریستی تهدید شده اند.

به گزارش ایرنا، شبکه تلویزیونی «فوجی» روز چهارشنبه در گزارش خود اظهار داشت که این شهرها در استان «چیبا» واقع شده و همه شهرهای مورد اشاره با دریافت نامه هایی تهدید شده اند که با بمب گذاری مورد هدف قرار می گیرند.

همین مسئله باعث شده تا تمامی ارگان ها و سازمان های امنیتی شهرهای مذکور بنا به دستور اکید دولت ژاپن به حالت آماده باش کامل درآیند.

هنوز معلوم نیست که این نامه ها را چه کسی و یا چه گروهی به این شهرها ارسال کرده اند چرا که هیچ مشخصه ای روی پاکت ها ثبت نشده است.

یکی از نامه ها برای شهر «ایچیگاوا» این استان ارسال شده است که دارای جمعیت زیادی است و از هم اکنون مردم آن نیز هراسان شده اند.

بر روی نامه ارسالی نوشته شده که «با بمب گذاری تالار بزرگ شهر منهدم خواهد شد و بهتر است همه برای این مجازات آماده باشند.»

شبکه تلویزیون «فوجی» ژاپن همچنین اعلام کرد که نامه های ارسالی هیچ تاریخ مشخصی برای حمله ندارد و معلوم نیست ارسال کننده آنها چه کسی یا کسانی هستند.

مرکز پیشگیری و مدیریت بحران استان «چیبا» به تمامی شهرهای تابعه خود دستور داده است مراقب هر فعالیت و اقدام مشکوکی باشند.

ژاپن بتازگی اعلام کرد که قصد دارد بخشی از بودجه اقتصادی سال جاری میلادی را به مبارزه با تروریسم اختصاص دهد.

همچنین به تمامی سفارتخانه ها و سازمان ها و اماکن متعلق به ژاپن در کشورهای دیگر نیز دستور داده شده است تدابیر امنیتی را با توجه به حمله اخیر تروریستی در بنگلادش که به مرگ هفت ژاپنی انجامید، افزایش دهند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید