افشای جزئیاتی از تلاش طارمی برای جدایی از ریزه اسپور!

کد خبر : ۲۱۷۲۶
بازدید : ۱۴۷۰
دوست نزدیک طارمی توضیحاتی تازه درباره وضعیت او داده است.

به گزارش خبرآنلاین، مهدی طارمی با قراردادی جنجالی به ریزه اسپور ترکیه پیوست اما در روزهای اخیر شایعاتی درباره بازگشت او به ایران مطرح بوده است. یکی از دوستان نزدیک او که همواره در عکس هایش حضور دارد، امروز توضیحاتی در این باره داد که می تواند در نوع خود جالب باشد. این فرد در بخشی از توضیخاتش گفت: «کسی در رفتن مهدی تاثیری نداشت و حالا هم نه که امروز که چند روزه تصمیم گرفته قید ترکیه را بزنه. دلش اینجاست و حاضر شده بخاطر دلش قید خیلی چیزها را بزنه و برگرده. اینها منت نیست که منت اصلی را هوادارها سر بازیکنها دارند که حمایتشون می کنند. دل کندن از این هوادار راحت نیست.فرقی نداره.چه آبی چه قرمز.»

او همچنین گفته: «یکسری کارها در خفا انجام شد اما حالا تاحدودی همه چی برملا شده. مهمترین بخش قضیه باشگاه ریزه اسپور ترکیه است که باید اوکی بده که تا این لحظه خبری نشده. سرمربی روی مهدی حساب کرده و قطعا به راحتی اجازه جدایی نمیدن. بحث خسارت و فسخ و این چیزها هم تا این لحظه مطرح نشده و اینکه گفته میشه اون باشگاه اگه مهاجم جدید بگیره اجازه جدایی مهدی را میده واقعیت نداره چون یک مهاجم دارند که از ابتدا قرار بود جدا بشه و مهدی را جای او گرفتن. برای زوج مهدی دنبال مهاجم هستند. ریزه اسپور شنبه قراره بره اردوی اتریش.هر اتفاقی قراره بیفته تا قبل از اردو باید بیفته. باشگاه پرسپولیس هم همکاری لازم را داشته و دارند و حاج حسین هدایتی هم در جریان کامل موضوع هست و برای بررسی شرایط جدایی یک تیم فوتبالی،حقوقی و اداری چند روزه دارند فعالیت می کنند که انشاالله به محض اینکه نتیجه بگیرند اعلام می کنند.این کل داستان است و هر کی هر چی دیگه بگه صحت ندارد.»

این توضیحات نشان می دهد شایعات اخیر درباره بازگشت احتمالی طارمی به پرسپولیس صحت دارد و شاید این اتفاق رخ دهد. جالب اینجاست که هدایتی در واکنش به همین شایعات به هواداران پرسپولیس پیغام داده که جدی نیست و باید قید بازگشت طارمی به این تیم را بزنند!
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید