جنایت در بیمارستان پس از تولد نوزاد

مشاجره دوخانواده برسرمراقبت از زن جوان دربیمارستان، با جنایت خونین و مجروح شدن دوبرادر به پایان رسید.

کد خبر : ۲۱۷۹۸
بازدید : ۱۹۸۸
مشاجره دوخانواده برسرمراقبت از زن جوان دربیمارستان، با جنایت خونین و مجروح شدن دوبرادر به پایان رسید.

به گزارش ایران، حاضران دربیمارستان شهیدرجایی دوگنبدان درشهرستان گچساران صدای فریادهایی را ازبخش زایمان شنیدند. دقایقی بعد نیزمأموران حراست ومأموران پلیس حاضردر بیمارستان خود را به محل حادثه رساندند. آنها همان موقع با پیکرهای خونین مردسالخورده ودوپسرش روبه‌روشدند.بلافاصله مجروحان تحت معاینه و درمان قرارگرفتند اما پدرآنها به خاطرشدت جراحات وخونریزی شدید جان سپرد. مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران ضمن تأیید خبر چاقوکشی منجر به قتل در بیمارستان شهید رجایی دوگنبدان گفت: حال مصدومان چاقوکشی رو به بهبود است اما متأسفانه پدرشان جان سپرد.

ستار اسد‌پور افزود: دو برادر مصدوم در بخش جراحی بیمارستان شهید رجایی بستری وتحت مراقبت هستند.این درحالی است که گفته می‌شود مشاجره مرگبار به خاطراختلاف مادر زائو و مادر شوهر وی بر سر اینکه کدام یک، شب را نزد مادر و فرزند تازه متولد شده بمانند رخ داده است.

شواهد نشان می‌دهد عامل قتل وچاقوکشی برادرزن جوان بوده که درپی مشاجره مادرش و مادردامادشان با چاقوی آشپزخانه به داماد، برادروپدرش حمله کرده است و در این حادثه، پدر نوزاد و برادرش هنگام کمک به مقتول (پدرشان) از سوی قاتل با چاقو زخمی شدند و هم‌اکنون در بیمارستان بستری و تحت درمان هستند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید