عکس/ نجات "اردوغان" با فیس تایم آیفون!

عکس/ نجات "اردوغان" با فیس تایم آیفون!
کد خبر : ۲۱۸۱۷
بازدید : ۶۰۹۳
اردوغان از طریق فیس تایم آیفون خود در حال مبارزه با کودتاچیان است، درحالی‌که همگان فکر می‌کردند تعطیلات تابستانی رئیس‌جمهور ترکیه آخرین تعطیلات وی باشد.

به گزارش خبرآنلاین، اردوغان از ساعات اولیه کودتا از طریق فیس تایم با رسانه‌های باقی‌مانده زیر چتر دولت و یا رسانه‌های ماهواره‌ای چه در منطقه تفریحیBodrum در مرمره و چه در فرودگاه آتاتورک مصاحبه کرد و سعی کرد تا مردم را علیه کودتاچیان ارتشی بسیج کند.

این در حالی است که بارها دولت تحت امر اردوغان در تظاهرات خیابانی دست به فیلتر کردن شبکه‌های اجتماعی زده و اجازه استفاده از شبکه‌هایی مانند توئیتر و فیس بوک را به مردم معترض نداده و حالا رسانه‌ای که اردوغان قصد نابودی آن را داشت منجی وی شد!

اما این بار فضای مجازی و فناوری است که به داد اردوغان رسیده و اگر مصاحبه‌های وی از طریق فیس تایم آیفون خود نبود، و اگر کودتاچیان فضای مجازی و اینترنت را در دست می‌گرفتند؛ معلوم نبود سرنوشت دولت اردوغان چگونه رقم می‌خورد!

البته پس از مصاحبه اردوغان با سیان ان تُرک، کودتاچیان به ساختمان این شبکه حمله کردند و مدیران شبکه از طریق فیس بوک لایو اخبار خود را منتشر کردند تا اینکه ساعت 7 صبح شنبه این شبکه که در مدیا سنتر دوگان مستقر است مجدداً به حالت سابق درآمد.


عکس/ نجات حکومت اردوغان با فیس تایم آیفون!
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید