کیومرث پوراحمد ماجرای مرگ مشکوک کیارستمی را روایت می‌کند

«مرگ مشکوک» نام احتمالی پروژه جدید کیومرث پوراحمد است.این فیلمساز به سراغ روند درمانی کارگردان فقید سینمای ایران عباس کیارستمی رفته است که در تاریخ 14 تیرماه به مرگ او ختم شد.

کد خبر : ۲۲۰۱۳
بازدید : ۱۲۵۱
«مرگ مشکوک» نام احتمالی پروژه جدید کیومرث پوراحمد است. این فیلمساز به سراغ روند درمانی کارگردان فقید سینمای ایران عباس کیارستمی رفته است که در تاریخ 14 تیرماه به مرگ او ختم شد.

کارگردان «شب یلدا» و «کفش هایم کو؟»، درباره فیلم « گزارش یک مرگ مشکوک» گفت: در حال طراحى و نوشتن فیلمنامه اى مستند- داستانى با نام (گزارش یک مرگ مشکوک) هستم، این نام شاید موقت باشد و امکان دارد در آینده تغییر کند.

او ادامه داد: این فیلم در باره اهمیت عباس کیارستمى بودن، آثار او، نگاه ویژه سینمایى اش، تاثیرش بر سینماى جهان و بالاخره مرگ مشکوک این ستایش شده ترین فیلمساز ایرانی است.

کیومرث پوراحمد در پایان تاکید کرد: صاحبان اصلی این فیلم بهمن و احمد کیارستمی، فرزندان عباس کیارستمی هستند و در صورتی که آنها تمایل داشته باشند این فیلم را بسازند هر کمکی از دست من برآید با کمال میل در خدمتشان خواهم بود.

عباس کیارستمی 14 تیرماه در یکی از بیمارستان های فرانسه درگذشت، مرگ مشکوک این فیلمساز برجسته ایرانی موجی از واکنش را در میان هنرمندان ایرانی به وجود آورد.

منبع: ایسکانیوز
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید