عروسی به سبک ایرانی!

عروسی به سبک ایرانی!
کد خبر : ۲۲۰۲۱
بازدید : ۱۳۷۴
عروسی به سبک ایرانی!
رپرتاژ آگهی؛ این روزها برگزاری جشن های میلیاردی که تعدادشان کم هم نیست، با تعجب و شگفتی برگزار می شود. گویا مهمانان دعوت می شوند تا فقط صفرهای هزینه های این مراسم را بشمارند.

شگفتی هایی از قبیل تزئین میلیونی ماشین های میلیاردی آن هم تنها برای یک شب ماشین عروس تزئین می کنند. در بین برخی از ثروتمندان حتی هلی کوپتر، هواپیما و بالن هایی اجاره می شود تا عروس و داماد را به خانه بخت ببرد.

یکی از اولین هزینه های اولیه ازدواج، خرید حلقه نامزدی و عقد است که نشان و یاد عشق و تعهد می باشد؛ حلقه های ازدواج در دو نوع طلا و پلاتین و گاهی هم نقره برای آقایان تولید و عرضه می شود با توجه به نوع سنگ ساخته شده قیمت های متفاوتی دارد .بنابراین خودتان را برای یک خرج نه چندان کوچک آماده کنید! شاید لازم باشد درآمد دو تا سه ماهتان را صرف خرید حلقه کنید.

مراحل چندگانه ی خرید عروسی...
مرحله بعد از خرید کت وشلوار است که آن هم با توجه به نوع جنس و مارک آن قیمت های مختلف و عجیبی دارد. بر عکس آن چه که ممکن است به نظر برسد، گاهی قیمت یک دست کت و شلوار از یک لباس شب شیک زنانه بیشتر شود. شما فقط یک بار داماد می شوید! همین جمله برای نشان دادن اهمیت کت شلوار دامادی کافی است. آقایان در طول زندگی بارها و بارها کت و شلوار بر تن می کنند اما لباس دامادی چیز دیگری است و باید نگاه ویژه ای به آن داشت.

بعد از خرید های آقای داماد، نوبت خرید لباس عروس است. برای لباس عروس هیچ نرخ ثابتی وجود ندارد و اجاره و خرید آن قیمت های متفاوت و نجومی دارد. اما این روزها خرید همین لباس رویایی به یکی از بزرگترین دغدغه های تازه دامادهایی تبدیل شده است که می خواهند به اصطلاح آستینی برای خود بالا بزنند و تشکیل زندگی بدهند.

البته قیمت این لباس رویایی رابطه مسقیمی با محله ی فروشش هم دارد. بستگی به مدل، طراحی، پارچه و سنگ و زیور آلان گران قیمتی که در آن استفاده می شود در نوسان است. لباس عروس های سفارشی با تورهای ابریشم و سنگ دوزی های دستی و خاص به حدود 20 میلیون تومان می رسد.

وب سایت عروس در زمینه معرفی خدمات مختلف جشن های عروسی فعالیت می کند. معرفی خدمات شامل باغسرا و تالار، آتلیه ها، مزونها، گلفروشی، آرایشگاه و غیره. همچنین مدل های بروز عروسی در این وبسایت به صورت گالری جمع آوری شده است. توصیه میکنیم در صورتی که قصد برگزاری جشن عروسی دارید قبل از اقدام حتما سری به این وبسایت بزنید.

منبع : سایت عروس Aroos.Co

مطالب مرتبط: شب عروسی، بهترین شب زندگی!
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید