شب عروسی، بهترین شب زندگی!

شب عروسی، بهترین شب زندگی!
کد خبر : ۲۲۰۷۵
بازدید : ۳۴۷۹
شب عروسی، بهترین شب زندگی!
رپرتاژآگهی؛ آیا عروسی بگیریم یا خیر؟!؟
جشن عروسي گرفتن يا رفتن به مسافرت ؟؟!!
اگر جشن عروسی نگیریم بعداً پشیمان نمی شویم ؟؟؟
کدام را انتخاب می کنید، عروسی باشکوه یا خانه و ماشین؟؟!

اینها همه سوالات و دغدغه های ذهنی اکثر دختران و پسران جوانیست که که این روزها تمایل به تشکیل خانواده و ازدواج دارند.

ازدواج یا همان پیوند زیبای زناشویی، پیوندی آیینی است که طی آن احکام یا رسومی خاص بین زن و مرد، در مذاهب و کشورهای مختلف برقرار می شود و در نهایت به تشکیل خانواده منجر می شود. البته هر فرد برای وصلت کردن با همسر آینده اش دلایل متفاوتی دارد که همین نظرات متفاوت، باعث شده تا در کل مسئله ازدواج مهم تلقی شود.

جشن عروسی، آرزوی هر پدر و مادر ایرانی...
بدون هیچ‌ تردیدی، یکی از مهم‌ترین آرزوهای هر پدر و مادری نیز، تماشای فرزندان خود در لباس عروسی و دامادی است. یک زوج برای تدارک مراسم ازدواج شان، با مشاهده لیست قیمت غذاها در هتل ها، تالارهای پذیرایی و باغ مختلف تهران شاید کمی به فکر فرو روند که با این هزینه های گزاف کدام گزینه مناسب تر است تا به قول معروف "مراسم آبرومندی" برگزار کنند.

از آنجایی که مراسم عقد و عروسی ایرانی معمولا شامل خواستگاری، نامزدی و شیرینی‌خوران، تهیه جهیزیه و انجام خرید عروسی، جهازبران، پهن کردن سفره عقد و سائیدن کله‌قند، خواندن خطبه عقد، حنابندان، جشن عقد و عروسی، مراسم پاتختی و مادر زن سلام، پاگشا می‌شود که البته نباید رسومات نسل جدیدتر را مثل تهیه کیک عروسی، فیلمبرداری، تزئین ماشین عروس و رفتن به ماه عسل نادیده گرفت، زوج های بسیاری را شاهد هستیم که به واسطه نگرفتن همین جشن ساده عروسی پشیمان ونادم هستند؛ علی الخصوص خانم ها که دوست دارند خود را در لباس عروس ببینند و...

میزان هزینه مورد نیاز برای یک عروسی آبرومند!
پرسش اصلی این است: برای این رسم مقدس و برگزاری مراسمی آبرومند تا چه حد باید هزینه پرداخت کرد؟ مهمترین خواسته ی نوعروسان و تازه داماد ها برگزاری یک جشن عروسی باشکوه و مجلل با کمترین هزینه می باشد. تنوع خدمات در بخش ارائه جشن عروسی این روزها انتخاب را برای زوجین جوان سخت تر کرده است.

هزینه‌های محل جشن عروسی بستگی به منطقه شهر، تزیینات، سرویس‌دهی و مخلفاتی که برای عروسی انتخاب می‌ شود متفاوت است. توصیه می‌کنیم از اسم و رسم محل نترسید گاهی معروف‌ترین هتل‌ها یا تالارها خدمات بسیار با کیفیت‌تر و ارزان‌تری را نسبت به رقبای تازه‌کار و بی‌تجربه‌شان ارائه می‌دهند. پس باید در مورد قیمت‌ حوصله به خرج داد و جاهای مختلف را از نظر گذرانید.

منبع: سایت عروس

مطلب مرتبط: عروسی به سبک ایرانی!
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید