کامیون حاملِ 100 تبعهِ بیگانه در یزد واژگون شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم استان یزد از واژگونی یک دستگاه کامیون بنز، حامل بیش از 100 نفر از اتباع بیگانه غیر مجاز خبر داد و گفت: این حادثه که عصر روز یکشنبه رخ داد 18 مصدوم بر جا گذاشت.

کد خبر : ۲۲۱۲۹
بازدید : ۱۱۳۴
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم استان یزد از واژگونی یک دستگاه کامیون بنز، حامل بیش از 100 نفر از اتباع بیگانه غیر مجاز خبر داد و گفت: این حادثه که عصر روز یکشنبه رخ داد 18 مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش ایرنا، ابوالفضل توکلی روز دوشنبه با بیان اینکه حال سه نفر از مصدومان وخیم گزارش شده افزود: این کامیون که از کرمان عازم شیراز شده بود در جاده خاکی حوالی منطقه چشم انجیر در انتهای حوزه استحفاظی شهربابک استان کرمان واژگون شد که بلافاصله عوامل انتظامی شهرستان خاتم یزد در صحنه حاضر شدند.

وی اظهار داشت: سه نفر از مجروحان این حادثه به بیمارستان یزد منتقل شده اند، یک نفر نیز در بیمارستان مهریز بستری و بقیه به بیمارستان شهر هرات خاتم منتقل شدند.

وی اضافه کرد: از آنجا که آثار بر جای مانده از این حادثه توسط فرد یا افرادی سوزانده شده از کشته شدن احتمالی سرنشینان دیگری از این حادثه، اطلاعی در دست نیست.

وی تاکید کرد: با هوشیاری نیروی انتظامی خاتم، محل حادثه کشف و در این رابطه دو دستگاه کامیون بنز تک توقیف، یک نفر دستگیر و سه متهم دیگر شناسایی و برای جلوگیری از فرار آنها اقدامات قضایی و انتظامی لازم صورت گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه این کامیون بر اثر بی احتیاطی راننده واژگون شده گفت: شواهد نشان می دهد یک دستگاه خودرو سواری دیگر نیز این افراد را همراهی می کرده است.

توکلی اظهار کرد: مجرمان پس از واژگون شدن خودرو، 4 نفر از مصدومان را در سطح شهر هرات رها کرده و بقیه افراد را نیز به یکی از چاه های کشاورزی در اطراف این شهر جهت جابجایی مجدد مخفی کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان و مسئولان قضایی، حدود 70 نفر دیگر از سرنشنیان این خودرو در مخفیگاهشان دستگیر که پس از انجام تحقیقات برای طرد از کشور اقدامات لازم انجام خواهد گرفت.

خاتم با 45 هزار نفر جمعیت در فاصله 240 کیلومتری یزد در همسایگی شهربابک استان کرمان واقع شده است.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید