ماجرای عجیب چاقوکشی یک داور!

تست گیری روز گذشته داوران لیگ برتری خالی از حاشیه نبوده است و یک درگیری هم در تست‌گیری صورت گرفت.

کد خبر : ۲۲۲۰۲
بازدید : ۱۴۳۷
تست گیری روز گذشته داوران لیگ برتری خالی از حاشیه نبوده است و یک درگیری هم در تست‌گیری صورت گرفت.

به گزارش تابناک، روز گذشته تست‌گیری از داورانی که باید برای فصل آینده قضاوت کنند، انجام شد. در این امتحان چند داور نتوانستند به حدنصاب خوبی برسند و رد شدند که این مسئله باعث ایجاد شدن حاشیه‌هایی نیز شد.

یدالله جهانبازی، البرز حاجی پور، محمدحسین زاهدی‌فر، غلامی، کاظمی، مرجان‌زادگان و «ع.ر» نفراتی بودند که در تست‌گیری رد شدند و اسامی آنها نیز به صورت رسمی از سوی کمیته داوران اعلام خواهد شد. با این حال حاشیه‌های تست‌گیری داوران مسئله‌ای نیست که به راحتی از کنار آن گذشت.

جدا از اینکه گفته می‌شود شبانه نام 25 داور به لیست اولیه اضافه شده و این مسئله محل اختلاف بین کمیته داوران و دپارتمان داوری بوده است، یک درگیری هم در تست‌گیری صورت گرفت. این درگیری پس از رد شدن یکی از داوران به نام «ع.ر» بوده که وقتی نمی‌تواند حدنصاب قبولی در تست را به دست بیاورد، حسین عسگری از او می‌خواهد که محل تست‌گیری را به دلیل رد شدن، ترک کند. این فرد به شدت عصبانی شده و با عسگری درگیری پیدا می‌کند و حتی گفته می‌شود از ساک ورزشی خود تیغی را خارج کرده تا به سمت عسگری حمله کند، اما چند نفر مداخله کرده و او را جدا می‌کنند.

محمدعلی فروغی، ناظر داوری که مسئول یکی از گروه‌های داوران در تست‌گیری‌ها بوده در این خصوص و درگیری به وجود آمده «ع.ر» با حسین عسگری گفت: متأسفانه این فرد نتوانست حدنصاب لازم را بگیرد، عصبانی شد و فکر کرد عامل رد شدن او حسین عسگری است. در حالی که استانداردهایی هست که داوران و کمک‌داوران باید رعایت می‌کردند، اما چون آقای «ر» نتوانست حدنصاب را کسب کند، عصبانی شد و چون مسئول مستقیم تست‌گیری حسین عسگری بود، از او بیشتر عصبانی شد.

وی درباره اینکه گویا این فرد به روی حسین عسگری تیغ کشیده، اظهار داشت: من خبر ندارم در این رابطه و چیزی نمی‌دانم. تا جایی که من خبر دارم، پس از سه چهار دقیقه دوستان همراهش او را آرام کردند. او از اینکه نتوانسته حدنصاب را کسب کند، عصبانی شد و بعدش متوجه شد که کار اشتباهی انجام داده است.

ناظر داوری کشورمان تصریح کرد: اتفاقاً «ع.ر» در گروهی بود که من از آنها تست می‌گرفتم. شش نفر در گروه من حضور داشتند و آقای «ر» هم در این گروه حضور داشت، اما چون آقای عسگری مسئول تست‌گیری بود، فکر می‌کرد عامل سخت‌گیری در تست‌ها هم او بوده است.

فروغی درباره اضافه شدن 25 نفر به تست داوران در شب تست‌گیری گفت: این را باید از کمیته داوران و دپارتمان داوری سؤال بپرسید و آنها می‌توانند دقیق پاسخ بدهند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید