خبر مهم از ورزشگاه آزادی

مدیریت مجموعه ورزشی آزادی از آمادگی این مجموعه برای بلیت فروشی سکوی تماشاگران بر اساس شماره صندلی خبر داد.

کد خبر : ۲۲۳۱۱
بازدید : ۱۴۵۶
مدیریت مجموعه ورزشی آزادی از آمادگی این مجموعه برای بلیت فروشی سکوی تماشاگران بر اساس شماره صندلی خبر داد.

به گزارش روابط عمومي مجموعه ورزشي آزادي، در جريان ديدار روز گذشته علي اكبر طاهري سرپرست باشگاه پرسپوليس با سيد حسن طباطبايي مدير مجموعه ورزشي آزادي، طباطبايي از آمادگي سخت افزاري ورزشگاه آزادي براي بليت فروشي بر اساس شماره صندلي تماشاگران خبر داد و عنوان داشت: به لحاظ فني زير ساخت هاي اين كار در ورزشگاه ازادي در نظر گرفته شده و در صورت موافقت سازمان ليگ مي توان از همين فصل بليت فروشي را بر اساس شماره صندلي انجام داد. در همین راستا شماره صندلي تماشاگران در طبقه نخست نصب شده و در صندلي گذاري طبقه دوم نيز به اين اصل مهم توجه مي شود.

مدير مجموعه ورزشي آزادي یادآور شد: در صورتي كه سازمان ليگ بليت فروشي را بر اساس شماره صندلي انجام دهد، ورود و خروج تماشاگران به ورزشگاه ازادي راحت تر مي شود و انها مجبور نيستند براي مسابقه اي مثل دربي از شب قبل از بازي در ورزشگاه حضور بهم رسانند.
این صحبت های طباطبایی در شرایطی مطرح شد که طاهری نیز در جلسه خود با مدیر مجموعه ورزشی آزادی عنوان داشت که فدراسیون اجازه بلیت فروشی بازی های پرسپولیس در لیگ را به این باشگاه واگذار کرده که طباطبایی در پاسخ به صحبت های طاهری یادآور شد که انجام این کار منوط به اعلام رسمی سازمان لیگ است.

لازم به ياداوري است كه جلسه روز گذشته مسئولان باشگاه پرسپولیس با مدیر مجموعه ازادی؛ علاوه بر طاهری و طباطبایی، سرهنگ مطهری زاده فرمانده یگان ویژه تهران بزرگ، سرهنگ دهقان، نماینده مجری بلیت فروشی سازمان لیگ، مسئولان بوفه و پارکینگ ازادی، سوادی معاون ورزشی آزادی، سامانی مشاور اجرایی آزادی و پندار خمارلو مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس حضور داشتند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید