کشته شدن 13 تروریست درشمال غرب کشور

کد خبر : ۲۲۹۸۹
بازدید : ۱۰۷۲
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با تشریح عملیات‌های اخیر این قرارگاه در کردستان و آذربایجان غربی به تلاش‌ها برای ناامن کردن منطقه اشاره کرد و گفت: دشمنان مطمئن باشند که ایران در این غائله یک استثناست.

به گزارش تسنیم، سردار محمدتقی اصانلو عصر امروز در همایش سفیران نور که با هدف همگرایی بیشتر در بین برگزارکنندگان و مسئولان راهیان نور کشور در یادمان شهدای سیرانبند بانه برگزار شد با اشاره به رشادت‌های رزمندگان و پیشمرگان در شمال‌غرب کشور اظهار داشت: دشمنان ملت ایران و اشرار به دنبال تفرقه‌افکنی و ایجاد اختلاف در بین مردم هستند و هدف آنها از این کار از بین بردن امنیت منطقه شمال‌غرب است که هوشیاری و حضور به موقع مرد در صحنه و جانفشانی رزمندگان تمام ترفندهای عناصر معاند را خنثی کرده و امنیت را در این منطقه پایدار کرده است.

وی با یادآوری عملیات‌های مختلفی که در ایام پس از پیروزی انقلاب تا چند هفته قبل در جای جای شمال غرب توسط پاسداران و رزمندگان برای تأمین امنیت مردم انجام شده است، گفت: خوشبختانه اقدامات به موقع و مناسب سبب وارد شدن ضربه‌های فراوانی بر پیکر ایادی استکبار در مرزها شده است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) به تشریح عملیات‌های اخیر این قرارگاه در استان‌های آذربایجان غربی و کردستان پرداخت و تصریح کرد: اخیراً ضدانقلاب با خیال واهی خود درصدد بود با ورود به داخل مرزها کشور و حضور در میان مردم همراهی شهروندان را با خود تبلیغ کرده و از آن به عنوان حربه‌ای علیه نظام استفاده کند اما خوشبختانه با عملیات‌های دقیق اطلاعاتی و همراهی و همکاری بسیار مناسب مردم محلی این تیم‌ها به طور کامل منهدم شدند.

وی تعداد افراد وارد شده ضدانقلاب در عملیات اخیر به آذربایجان غربی را 16 نفر در قالب 4 گروه اعلام کرد و گفت: در یک عملیات ضربتی توسط پاسداران در قرارگاه حمزه 13 نفر از این افراد به هلاکت رسیدند، یک نفر زخمی ‌و تنها 2 نفر توانستند در اوج خفت از مرزها متواری شوند.

سردار اصانلو همچنین به ورود تیم دوم به استان کردستان اشاره کرد و افزود: این تیم از منطقه سروآباد و مریوان وارد کشور شده بود که ‌ اقدامات مناسب سپاه بیت‌المقدس در این استان زمینه‌ساز انهدام کامل تمامی افراد این گروه شد.

وی حمایت مالی سعودی‌ها در سال‌های گذشته برای ناامن کردن کشور و کم‌خردی مزدوران آل‌سعود را یادآوری کرد و گفت: امروز تمام تروریست‌ها و گروه‌های تکفیری که در عراق، سوریه، افغانستان و پاکستان مشغول قتل عام مردم هستند از سوی سران فاسد آل‌سعود حمایت کامل مالی می‌شوند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) افزود: دشمنان مطمئن باشند که ایران در این غائله یک استثناست زیرا در سرزمینی که شهادت افتخار است و هنر مردان آن رسیدن به این مقام است هرگز کسی توانایی خدشه وارد کردن به اهداف و آرمان‌های آن سرزمین را نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در سه سال گذشته بیش از 3 میلیون زائر در قالب کاروان‌های راهیان نور از یادمان‌های شهدا شمال‌غرب کشور بازدید کرده‌اند گفت: با فراهم کردن بسترهای لازم و ارتقا زیر ساخت‌ها در این مناطق تلاش می‌شود از ظرفیت‌های عظیم این مناطق بهره کافی برده شود.

در این مراسم از جمعی از فعالان راهیان نور با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید